Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Στέφανος Ν.-Ph.D. | 16 Ιουνίου 2022, 20:02
Σχετικά με την κατάργηση των μετατάξεων διδακτόρων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέσεις ΕΔΙΠ (Άρθρο 343, παρ. γ) έχω να παρατηρήσω τα εξής: α) από την πλευρά του πανεπιστημίου: γίνεται αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού με προσφορά διδακτικού και ερευνητικού έργου, χωρίς επιπλέον δαπάνη β) από την πλευρά της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης: οι συγκεκριμένοι επιστήμονες δεν αξιοποιούνται επιστημονικά, καθώς η μόνη δυνατότητα εξέλιξης τους αφορά διοικητικό και όχι ερευνητικό έργο γ) από την πλευρά των εκπαιδευτικών: παραμένουν «εγκλωβισμένοι» καθώς δεν έχουν δυνατότητα επιστημονικής εξέλιξης Θα πρέπει να διατηρηθεί η δυνατότητα μετάταξης καθώς οδηγεί σε μια κατάσταση “win-win”, ενώ σε περίπτωση κατάργησης μεταβαίνουμε σε κατάσταση “loose-loose”. Εξάλλου, η κινητικότητα στο δημόσιο τομέα είναι ήδη θεσπισμένη και λειτουργεί. Στα πλαίσια αυτά, θα πρότεινα και ταχύτερη ολοκλήρωση των διαδικασιών μετάταξης, οδηγώντας σε αποτελεσματικότερη αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού υψηλής επιστημονικής κατάρτισης.