Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 306-324)Σχόλιο του χρήστη Σύλλογος Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) | 17 Ιουνίου 2022, 09:54
Με την ίδρυση Τμημάτων Λογοθεραπείας σε Πανεπιστήμια, με τον τρόπο που αυτή έγινε, καταργήθηκαν τα ΤΕΙ, χωρίς όμως να αποσαφηνίζεται το πλαίσιο αναγνώρισης και ισοτιμίας των πτυχίων των παλαιών αποφοίτων ΤΕΙ με αυτούς των ΑΕΙ. Το κενό αυτό συνεχίζει να υφίσταται και στο παρόν σχέδιο νόμου. Το τετραετές Πρόγραμμα Σπουδών των Σχολών Λογοθεραπείας των Ελληνικών ΑΤΕΙ, ήταν κατά κοινή ομολογία ισάξιο των ΑΕΙ (στα οποία μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν Σχολές Λογοθεραπείας). Ήδη με έγγραφά μας προς την κ. Υπουργό έχουμε ζητήσει, τόσο εμείς όσο και άλλοι Σύλλογοι αποφοίτων καταργηθέντων ΑΤΕΙ την λήψη νομοθετικής πρωτοβουλίας εκ μέρους σας για την άνευ ετέρου αναγνώριση των πτυχίων των αποφοίτων όλων των Τμημάτων Λογοθεραπείας των Ελληνικών ΑΤΕΙ ως ισότιμους με αυτούς των ΑΕΙ, ή τουλάχιστον την θεσμοθέτηση της διαδικασίας της αναγνώρισης αυτής. Τη δίκαιη αυτή αντιμετώπιση αιτούμαστε και με την ευκαιρία της δημόσιας διαβούλευσης ενός σχεδίου νόμου που συνεχίζει να μην αντιμετωπίζει το πρόβλημα αυτό χιλιάδων πτυχιούχων ΑΤΕΙ.