Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 143 Προϋποθέσεις εκλογής και εξέλιξης μελών Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού «γδ) επίβλεψη, με την ιδιότητα του επιβλέποντος καθηγητή, μίας (1) τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή της και συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές τριών (3) τουλάχιστον διδακτορικών που έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή τους.» Το κριτήριο γδ) δε θα πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση για την εξέλιξη στη βαθμίδα του Καθηγητή, αφού εξαρτάται κατά κύριο λόγο από 4 άλλα άτομα, τους υποψήφιους διδάκτορες, οι οποίοι για διάφορους προσωπικούς λόγους μπορεί να καθυστερούν την εκπόνηση του διδακτορικού τους, διαδικασία που ούτως ή άλλως είναι από τη φύση της πολύ χρονοβόρα, με αποτέλεσμα να καθυστερεί έτσι και η δυνατότητα εξέλιξης του Αναπληρωτή Καθηγητή. Επιπλέον, ο Αναπληρωτής Καθηγητής εξαρτάται έμμεσα και από άλλα μέλη ΔΕΠ οι οποίοι είναι οι κύριοι επιβλέποντες των 3 υποψηφίων διδακτόρων, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε ένα είδος ανταλλαγής και υποχρέωσης μεταξύ τους. Τέλος, η ποιότητα των διδακτορικών θα υποβαθμιστεί αφού θα υπάρχει μεγάλη πίεση από τους επιβλέποντες για εύρεση όσο των δυνατών περισσότερων υποψηφίων, ακόμα και αν δεν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να εκπονήσουν διδακτορική διατριβή, αλλά και για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη ολοκλήρωσή τους. Η εξέλιξη ενός μέλους ΔΕΠ θα πρέπει να γίνεται με κριτήρια που εξαρτώνται καθαρά από τις δικές του γνώσεις, ικανότητες και προσόντα και όχι από άλλους παράγοντες. Προτείνω να προστεθεί διαζευκτικός σύνδεσμος στο κριτήριο αυτό με το προηγούμενο κριτήριο γγ).