• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος' | 26 Νοεμβρίου 2009, 17:03

    ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ-ΜΟΡΙΑ-ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ)ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΟΔΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΞΕΣΠΙΤΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΜΕΣΩ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ, ΠΔΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΓΦΑ, ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΟΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΝ ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ. 2.ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ? ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ο ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ'ΧΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Μ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΙ Ο ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ Η Ο ΕΧΩΝ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ? Η ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ? ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΒΑΛΑΝ ΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΡΘΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ)ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ. ΑΡΑ ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΑΤ'ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ.