Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Σ.Ε.ΔΙ.Π.-Α.Π.Θ.) | 17 Ιουνίου 2022, 15:07
Στο άρθρο 164, παράγραφος 5, Να επανέλθει η εξαίρεση των καλλιτεχνικών πεδίων (π.χ. για τους ζωγράφους, γλύπτες, κ.α.). Επαναφορά της παρ. 3 του Κεφ. Γ της υπ αρ.πρωτ 599950/Ζ2/06.04.2017 ερμηνευτικής εγκυκλίου με την οποία «Εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος και αιτούνται τη μετάταξή τους σε θέση Ε.Δ.Ι.Π. ή Ε.Ε.Π. Τμημάτων των Α.Ε.Ι. με γνωστικά αντικείμενα εξαιρετικής και αδιαμφισβήτητης ιδιαιτερότητας». Να εφαρμοστεί κατ’ αναλογία, όπως ισχύει στην περίπτωση εκλογής καθηγητών (ΔΕΠ) με γνωστικά αντικείμενα «εξαιρετικής και αδιαμφισβήτητης ιδιαιτερότητας, στα οποία δεν είναι δυνατή ή συνήθης η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής», π.χ. ζωγράφοι, γλύπτες, κ.α., «όπως ορίζεται ειδικότερα στον Οργανισμό του ιδρύματος, ο οποίος προβλέπει τους ειδικότερους τρόπους αναγνώρισης των υποψηφίων, όπως ιδίως βραβεύσεις σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και διεθνή αναγνώριση καλλιτεχνικού έργου».