Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Νεοφυτίδου Ελισάβετ | 18 Ιουνίου 2022, 11:03
Υπάχουν παραλείψεις που αφορούν τα μέλη Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.), οι οποίες θα πρέπει να αρθούν για την αποφυγή ανάγκης έκδοσης ερμηνευτικών εγκυκλίων, κτλ.: 1. Δεν έχει ληφθεί υπόψη το πάγιο αίτημα του κλάδου ΕΔΙΠ να δοθεί δυνατότητα ακαδημαϊκής εξέλιξης σε εισαγωγική βαθμίδα ΔΕΠ μετά από κρίση σε μέλη ΕΔΙΠ με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα (πτυχία, δημοσιεύσεις, έρευνα, διδασκαλία). Απαιτείται προσθήκη νέου άρθρου ή § σε σχετικό άρθρο (π.χ. στο άρθρο 164) 2. Δεν διατυπώνεται με σαφήνεια η δυνατότητα ανάληψης αυτοδύναμου διδακτικού έργου και επίβλεψης προπτυχιακών και διπλωματικών εργασιών από τα μέλη ΕΔΙΠ (§1, άρθρο 164). Προτείνεται να αντικατασταθούν οι παράγραφοι 1, 2α και 2β του άρθρου 164 όπως αυτή διατυπώνεται στην πιο πάνω περίπτωση (3) 3. Δεν δίνεται η δυνατότητα σε μέλη ΕΔΙΠ να συμμετέχουν σε 7μελείς επιτροπές διδακτορικών (άρθρο 94)