Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Συμεών Αγαθόπουλος | 18 Ιουνίου 2022, 18:43
Άρθρο 65, παράγραφος 3: Οι διδάσκοντες του Τμήματος Μηχανικών Επιστήμης Υλικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εφιστούν την προσοχή του Υπουργείου στο άρθρο 65, παράγραφος 3 τού υπό διαβούλευση νομοσχεδίου εκφράζοντας τον έντονο προβληματισμό τους και την ουσιαστική διαφωνία τους με το συγκεκριμένο εδάφιο, με το σκεπτικό ότι καλλιεργεί την αντίληψη και τελικά εκφυλίζει το Πανεπιστήμιο στη συνείδηση των φοιτητών αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας, σε εξεταστικό κέντρο, μία έννοια, προσέγγιση και αντίληψη που διαφέρει, αντίκειται και στρεβλώνει την προσπάθεια της καλλιέργειας της ανάδειξής του ως πυρήνα επιστημονικής γνώσης και της αριστείας του τρόπου παροχής της εκπαίδευσης σε αυτήν των νέων επιστημόνων (το άρθρο αυτό ακυρώνει το ρόλο του Καθηγητή, ως φορέα της έγκυρης επιστημονικής γνώσης όταν ο φοιτητής επισήμως θα μπορεί να εξετάζεται (και να είναι ενδεχομένως επιτυχών) σε μάθημα που δεν διδάχτηκε). Σ. Αγαθόπουλος, Καθηγητής Παν. Ιωαννίνων, Αναπλ. Πρόεδρος Τμήματος