Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 140: Δεν αναφέρονται τα μέλη ΕΕΠ και ΕΔΙΠ ως ασκούντα το ερευνητικό και διδακτικό έργο. Δεν αναφέρεται κάπου η υποχρέωση για διδακτικό έργο των ΕΕΠ και ΕΔΙΠ σε ώρες εβδομαδιαία όπως γίνεται για τα μέλη ΔΕΠ. Άρθρο 164: Να αναφέρεται ρητά ότι στα μέλη ΕΔΙΠ κατόχους διδακτορικού μπορεί να ανατίθεται αυτοδύναμο διδακτικό έργο με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος. (στο άρθρο 163 αναφέρεται ρητά για μέλη ΕΕΠ). Άρθρο 164: Ο προσδιορισμός του διδακτικού έργου των ΕΔΙΠ ως εργαστηριακού - εφαρμοσμένου είναι εσφαλμένος. Σε πολλά Τμήματα τα μέλη ΕΔΙΠ δεν επιτελούν εργαστηριακό - εφαρμοσμένο διδακτικό έργο αλλά αναλαμβάνουν αυτοδύναμη διδασκαλία θεωρητικών μαθημάτων. Να μην περιορίζεται το είδος του διδακτικού έργου που προσφέρουν τα μέλη του Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού. Η πρόσληψη μελών ΕΔΙΠ χωρίς την προϋπόθεση διδακτορικού και μεταδιδακτορικού όπως ίσχυε μέχρι τώρα δημιουργεί δύο εσωτερικές κλάσεις ΕΔΙΠ που επιχειρείται να αντιμετωπιστούν ισοδύναμα. Πολλά μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικό και μεταδιδακτορικό έχουν ισχυρό ερευνητικό έργο και διεθνή επιστημονική παρουσία. Αυτό αποτελεί υποβάθμιση ικανού προσωπικού μελών ΕΔΙΠ. Το νομοσχέδιο βλάπτει το συμφέρον του Πανεπιστημίου όσον αφορά στη βέλτιστη διαχείριση του επιστημονικού του προσωπικού. Δεν αναφέρεται (στην προσπάθεια αναζήτησής μου) το καθεστώς αδειών για μέλη ΕΔΙΠ ΕΕΠ. Δεδομένης της διατυπωμένης αποστολής των ΑΕΙ σχετικά με την εξωστρέφεια (άρθρο 3) και διασύνδεσης με ΑΕΙ του εξωτερικού και την απαίτηση για συνεργασία με ΑΕΙ του εξωτερικού, θα πρέπει να αναφέρεται ρητά η δυνατότητα επιστημονικής/εκπαιδευτικής/ερευνητικής άδειας για τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Η μη αναφορά σε αυτό καθιστά δυσάρεστη αντίφαση και φανερώνει την αδιαφορία της Πολιτείας για την επιτυχή επίτευξη αυτού που δηλώνει ως αποστολή των ΑΕΙ.