Αρχική Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη διασπορά3ο πεδίο διαβούλευσης: Εντοπισμός σημείων στο ισχύον για κάθε χώρα ή περιοχή σύστημα ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης, τα οποία χρήζουν αναθεώρησης ή ενίσχυσης και προτάσεις για την καλύτερη σύνδεση των μορφών ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης με τα κατά τόπους εκπαιδευτικά συστήματαΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΟΜΙΚΟΣ | 29 Ιανουαρίου 2011, 20:04
Αγγλόφωνες περιοχές. Έμφαση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επιλογή δασκάλων με το δυνατό υψηλότερο βαθμό γνώσης της Ελληνικής γλώσσας και μετεκπαίδευση στην επικοινωνία μαθητού - δασκάλου, γιατί το αγγλικό εκπαιδευτικό σύστημα δίνει μεγάλη έμφαση σ' αυτό και οι μαθητές έχουν συνηθίσει από το Αγγλικό τους σχολείο. Ιδιαίτερο προσόν για τους δασκάλους η ικανότητα να διδάσκει Ελληνικούς παραδοσιακούς χωρούς. Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μόνο φιλόλογοι. Τα υπόλοιπα μαθήματα τα διδάσκονται επαρκέστατα στα δικά τους σχολεία. Μετεκπαίδευση στην επικοινωνία με τους μαθητές και εναρμόνιση με το σύστημα διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσας στα Αγγλικά σχολεία σε επίπεδο "Ο" level & "A" level. Με το τρόπο αυτό τα Ελληνικά γίνονται απαραίτητο κομμάτι της προετοιμασίας των μαθητών για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, γιατί τα Ελληνικά στα 2 επίπεδα είναι αποδεκτά για είσοδο στα ΑΕΙ και απαλλάσουν τους γονείς από ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι κάτι πολύσ σύνηθες από τους εκπαιδευτικούς που πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος. Η Ιστορία, ο πολιτισμός και οι Ελληνικοί χοροί σε δεύτερη προτεραιότητα Οι "δάσκαλοι" τις ημέρες "προετοιμασίας" να συγκεντρώνουν στοιχεί γαι επικοινωνία με τους μαθητές στο διαδίκτυο με τίτλους Ελληνικών βιβλίων αλλά και βιβλίων στα Αγγλικά με Ελληνικό ενδιαφέρον και Ελληνικών τραγουδιών. Οι δραστηριότητες του "δασκάλου" στο σχολείο και το διαδίκτυο είναι και τρόπος ελέγχου της επιμέλειάς του στη δουλειά του. ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ. ΟΧΙ ΠΡΩΤΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ