Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Αντωνίου Ελευθερία | 19 Ιουνίου 2022, 11:15
Χρειάζεται να αυξηθεί η εκπροσώπηση των μελών ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ στη συνέλευση των τμημάτων και των σχολών, καθώς και στις Επιτροπές προγράμματος Σπουδών πρώτου (προπτυχιακά) και δεύτερου κύκλου (μεταπτυχιακά) – τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος ανά τρία μέλη και στη σύγκλητο. Άρθρο 164 παρ.2β Αναγνωρισμένα διδακτικό έργο και παρ. 2ε διοικητικό έργο …(κρύβει παγίδες). Χωρίς αύξηση της εκπροσώπησης των ΕΔΙΠ στα συλλογικά όργανα είναι επικίνδυνο! Δε γίνεται να δίνεις περισσότερες αρμοδιότητες στη Γενική συνέλευση, (τη σύγκλητο, τον εσωτερικό κανονισμό που φτιάχνουν μόνο μέλη ΔΕΠ) σε σχέση με τα καθήκοντα των ΕΔΙΠ χωρίς αντίστοιχη αύξηση της εκπροσώπησής τους. Υπόεκπροσώπηση των ΕΔΙΠ. Κεφάλαιο Λ Άρθρο 277 Παρ. 1 Πρέπει οπωσδήποτε να προστεθούν και οι ΕΔΙΠ τουλάχιστον … οι νέο διοριζόμενοι ΕΔΙΠ που κατέχουν διδακτορικό, μεταδιδακτορικό και εκλέγονται βάση του ερευνητικού και διδακτικού τους έργου δε γίνεται βα εξαιρούνται της αναγνώρισης του έργου τους που έγινε στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της χώρας νε συμβάσεις έργου στους ΕΛΚΕ. Δε γίνεται να μην μας αναγνωρίζονται τα χρόνια διδασκαλίας και έρευνας τους σε ΕΛΚΕ ΑΕΙ, και στο εξωτερικό (ακόμα και την Αμερική) ξεκάθαρα. Θα μπορούσε να προστεθεί η πρόταση «το παρόν εφαρμόζεται ανάλογα και στα μέλη ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ» ή εκεί που λέει ειδικώς για τα μέλη ΔΕΠ να λέει για όλες τις κατηγορίες διδακτικού προσωπικού (ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ). Το ειδικώς πρέπει να φύγει… Και να γίνει πιο απλό και ξεκάθαρο το πως αποδεικνύεται η διδασκαλία και η ερευνητική εργασία από τα ιδρύματα του εξωτερικού (π.χ. βεβαίωση του Τμήματος με απλή μετάφραση)