Αρχική Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξειςΆρθρο 29 Θέματα προσωπικού των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων – Τροποποίηση άρθρου 162, παρ. 1 άρθρου 173 και άρθρου 465 ν. 4957/2022Σχόλιο του χρήστη Νικήτας Χιωτίνης | 10 Φεβρουαρίου 2023, 20:14
Είναι σκληρό και άδικο, αλλά κυρίως παράλογο, να στερηθούν οι υπηρετούντες Λέκτορες Εφαρμογών, της δυνατότητος να ενισχύσουν τα τυπικά τους προσόντα, με εμβάθυνση σε σπουδές. Αναφέρομαι στα τυπικά προσόντα, γιατί εν πολλοίς ουσιαστικά προσόντα έχουν: τόσα χρόνια εμπειρίας και επιτυχούς συμμετοχής τους στην εξέλιξη των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων τους, αυτό μαρτυρεί. Η αποστέρηση δυνατοτήτων εξελίξεως από τους Λέκτορες Εφαρμογών, κινδυνεύει να οδηγήσει είτε σε εφεξής αδιαφορία τους, είτε ακόμα και σε παραίτησή τους. Η κατ’ ουσίαν άλλωστε αντικατάστασή τους από νεώτερους εκπαιδευτικούς με «τυπικά προσόντα» , δεν είναι καθόλου βέβαιο πως θα οδηγήσει σε βελτίωση της διδασκαλίας, δεδομένης της εμπειρίας των παλαιοτέρων, των καίτοι τυπικώς υποδεέστερων. Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια οφείλουν να τριπλασιάσουν τους εκπαιδευτικούς τους. Στην Ευρώπη αντιστοιχεί 1δ/15 φοιτητές, στην Ελλάδα 1δ/45φ. Ουδείς λοιπόν περισσεύει και όλοι θέλουμε να έχουν υψηλά τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. Προς τούτο δεν πρέπει από κανένα να στερούμε τη δυνατότητα εξελίξεως, αλλά όλοι να προσβλέπουν και να ωθούνται προς τούτο! Επ’ αόριστον! Η αποστέρηση από τους Λέκτορες Εφαρμογών δυνατότητος εξελίξεως, είναι κατά πάσης λογικής ενέργεια!