Αρχική Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξειςΆρθρο 7 Υπεύθυνοι αποδέκτες αναφορών στη σχολική μονάδαΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Κυρίτση | 11 Φεβρουαρίου 2023, 16:32
Συμφωνώ με την πρόταση του κ. Αραμπατζή, καθώς είναι σημαντική η συμμετοχή - εμπλοκή των μαθητών. Ακόμη, κρίνω ότι δεν αρκεί η ανάθεση μιας τέτοιας αρμοδιότητας απλά σε έναν εκπαιδευτικό (ιδίως στην Αθμια όπου δε γίνεται αναφορά για Σύμβουλο Σχολικής Ζωής). Αν δεν υπάρξει έγκαιρη και συστηματική επιμόρφωση των συναδέλφων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο λειτουργίας μιας διεπιστημονικής ομάδας (σχολ. ψυχολόγο και κοιν. λειτουργό) που θα αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς σε επίπεδο ομάδων σχολείων -το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει σε κάθε σχολείο η παραπάνω δυάδα επαγγελματιών για τη διαχείριση ποικίλων ζητημάτων σε μικροεπίπεδο σχολικής μονάδας- οι πιθανότητες επιτυχούς εφαρμογής των όσων προτείνονται θα κυμανθούν σε χαμηλό επίπεδο. Πρέπει να επενδύσουμε σε προσωπικό με κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να ενισχύσουμε τη διεπιστημονικότητα και να έχουμε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στα σχολεία μας, όχι απλά να επιφορτίζουμε και με άλλες αρμοδιότητες το ήδη υπάρχον προσωπικό, ενώ δεν πληροί βάσει σπουδών τις απαραίτητες προϋποθέσεις που διαθέτουν πιο αρμόδιες ειδικότητες. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συνεπικουρούν σε σημαντικό βαθμό ως συνυπεύθυνοι αλλά απαιτείται και η παρουσία των προαναφερθεισών ειδικοτήτων.