Αρχική Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξειςΆρθρο 10 Ομάδες δράσης – Σύσταση και συγκρότησηΣχόλιο του χρήστη Μαρία φενερτζιάν | 12 Φεβρουαρίου 2023, 10:33
Αν τα ΚΕΔΑΣΥ είχαν μόνο αυτήν την αρμοδιότητα τότε ίσως να ήταν εφικτό.οταν όμως πρέπει να κάνουν αξιολογικές εκθέσεις με προθεσμίες πχ παράλληλες τότε κάτι θα πρέπει να μεινει πισω. Σίγουρα όχι ο μαθητής που χρειάζεται παράλληλη. Οι αναμονες είναι πολλές ούτως ή άλλως και αυτό διογκώνεται σε συνδυασμό με το ελλιπεςπροσωπικο και την έλλειψη χώρων. Όσο για την επιτόπια παρατήρηση για να είναι εφικτή σημαίνει ότι οι συνάδελφοι που θα επισκεφτούν τη σχολική μονάδα δεν θα κάνουν ραντεβού κάποια μέρα οπότε θα μείνουν πίσω οι αξιολογήσεις, για να μην πω για τα μεταφορικά έξοδα. Δεν υπάρχουν σε όλα τα σχολείαΕΔΥ συνεπώς αυτό από μόνο του είναι προβληματικό. Για να διατίθενται συνάδελφοι που θα είναι υπεύθυνοι για αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ζητηθούν παραπάνω αναπληρωτές για να μην μείνουν πίσω οι αξιολογήσεις. Και αν έρθουν οι παραπάνω αναπληρωτές (που οι πιστώσεις είναι ελάχιστες)δεν θα έχουν γραφείο.