Αρχική Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξειςΆρθρο 26 Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων – Προσθήκη άρθρου 31Ε στον ν. 4763/2020Σχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΤΖΙΟΣ | 13 Φεβρουαρίου 2023, 12:40
ΑΛΛΑΓΕΣ: «Άρθρο 31Ε 1. α) Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.).... από τον Διευθυντή,τον Υποδιευθυντή, τον υπεύθυνο σύμβουλο και ψυχολόγο του Ι.Ε.Κ. καθώς και απο τους καταρτιζόμενους β) Η αξιολογική κρίση βασίζεται στην αποτίμηση του έργου του αξιολογούμενου εκπαιδευτή επαγγελματικής κατάρτισης Ι.Ε.Κ. από τους αξιολογητές της περ. α) και τους καταρτιζόμενους του Ι.Ε.Κ. γ) Η αξιολόγηση προσμετράται στην μισθολογική εξέλιξη του εργαζομένου αλλά δεν γίνεται μείωση απολαβών εάν η αξιολόγηση χαρακτηριστεί ως ακατάλληλη δ) Η αξιολόγηση από τους καταρτιζόμενους προσμετράτε και υπερτερεί σε σχέση με την αξιολόγηση από τους Διευθυντές, τους υποδιευθυντές και τον υπεύθυνο σύμβουλο και ψυχολόγο. Η διαβάθμιση των αξιολογητών έχει ώς εξής: 1. Καταρτιζόμενοι (ποσοστό 60%) 2. Σύμβουλος και ψυχολόγος (ποσοστό 20%) 3. Διευθυντές και υποδιευθυντές (ποσοστό 20%) 3. α) Το πεδίο Α) της παρ. 2 αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή και τον Υποδιευθυντή του Ι.Ε.Κ. με βάση τα εξής κριτήρια: αα) Συνέπεια, Αφοσίωση και σημειώσεις (όχι ώς προς το περιεχόμενο) προς στους καταρτιζόμενους του αναγκαίου εκπαιδευτικού υλικού και την ανάρτησή του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων του Ι.Ε.Κ., με προτάσεις σχετικής βιβλιογραφίας σύμφωνα με όσα ορίζονται στους Οδηγούς Κατάρτισης και τηρουμένων των διατάξεων για την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Εφόσον η ειδικότητα του διευθυντή ή της υποδιευθύντριας είναι ίδια με αυτή του εκπαιδευτή τότε θα αξιολογείται και για τις παραγράφους αβ, αγ, αδ ενώ σε αντίθετη περίπτωση όχι αβ) Ετοιμότητα ως προς το γνωστικό αντικείμενο κατάρτισης, με αξιολόγηση της επιστημονικής και πρακτικής εγκυρότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, βαθμός επικαιροποίησης της γνώσης και επιτυχής μετασχηματισμός του γνωστικού αντικειμένου σε γνώση για την ικανοποίηση των αναγκών της κατάρτισης. αγ) Προσήλωση στην επίτευξη των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων. αδ) Μεθοδολογία και αξιοποίηση ψηφιακών μέσων, ανάλογα με τις εξειδικευμένες απαιτήσεις του αντικειμένου της κατάρτισης. αε) Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση του τμήματος, με τη συμβολή του εκπαιδευτή στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, την προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού μεταξύ του ιδίου και των καταρτιζόμενων στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης όλων των καταρτιζόμενων χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, την επίλυση διαφορών και τη διαχείριση συγκρούσεων, καθώς και τη συμβολή στην ενεργητική συμμετοχή των καταρτιζόμενων στη διαδικασία της κατάρτισης. Τα υπόλοιπα θα πρέπει να αλλαχτούν καταλλήλως 7. Αν το έργο ενός εκπαιδευτή αξιολογηθεί ως «ακατάλληλο» κατά την αξιολόγησή του σε ένα (1) από τα πεδία Α) ή Β) της παρ. 2 ή και στα δύο (2) αυτά πεδία τότε με δαπάνη του δημοσίου υποχρεούται να συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια καθοδήγησης. Θα παρέχεται συμβουλευτική υποστήριξη καθώς και ψυχολογική εποπτεία. Η αξιολόγηση δεν έχει και δεν θα πρέπει να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα αλλά αποβλέπει στην βελτίωση των εκπαιδευτικών και εργαζομένων.