Αρχική Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη διασποράΠρόταση 2: Διοικητική αναδιάρθρωση και επανακαθορισμός των ρόλων και των ευθυνών των εκπαιδευτικών εταίρων (συντονιστών, εκπαιδευτικών, συλλόγων γονέων, κοινοτήτων, κρατικών υπηρεσιών) και της μεταξύ τους συνεργασίας με σκοπό την καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υλικών πόρωνΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΜΥΤΤΑ | 30 Ιανουαρίου 2011, 12:59
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ 1.Πρέπει να ελεγθεί και να αξιολογηθεί η ποσότητα των βιβλίων που διατίθενται,στα Τ.Ε.Γ. Τώρα αποστέλλονται εις διπλούν και τριπλούν βιβλία που δεν χρησιμοποιούνται ή παλαιοτέρων ετών ή περισσεύουν και στοιβάζονται στις αποθήκες μέχρι να πάρουν το δρόμο της ανακύκλωσης.Και κάθε χρόνο επαναλαμβάνεται το ίδιο φαινόμενο. 2.Τα βιβλία πρέπει να διατίθενται από ομογενειακά βιβλιοπωλεία -σε τιμή κόστους- ώστε να μη γίνεται αυτή η απίθανη σπατάλη που μόνο στη χώρα μας παρατηρείται. Βέβαια ο αναποτελεσματικός και δαπανηρός τρόπος της διάθεσης των βιβλίων στο εσωτερικό παρατηρείται και στον τρόπο της διάθεσης των βιβλίων στο εξωτερικό.Αντιγράφουμε και αναπαράγουμε ένα κακό μοντέλο χωρίς επιτελικό σχεδιασμό. 3.Πρέπει να αξιολογηθούν τα βιβλία τα οποία προτιμώνται από τους εκπαιδευτικούς στα Τ.Ε.Γ. κατά την άσκηση του έργου τους και να στέλνονται ανάλογα με τη ζήτηση, βάσει σχεδίου και προγράμματος και όχι με τό σκεπτικό "στέλνουμε όσα έχουμε". Τα άλλα βιβλία, αυτά που χρησιμοποιούνται λιγότερο, να στέλνονται κατόπιν συγκεκριμένων παραγγελιών. 4. Αν τα βιβλία διετίθεντο, ακόμα και με συμβολικό κόστος αλλά όχι "τζάμπα", θα τα εκτιμούσαμε περισσότερο και η χρήση τους θα γινόταν με φειδώ και σεβασμό! ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΜΥΤΤΑ,Φιλόλογος,Βρυξέλλες