Αρχική Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξειςΆρθρο 29 Θέματα προσωπικού των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων – Τροποποίηση άρθρου 162, παρ. 1 άρθρου 173 και άρθρου 465 ν. 4957/2022Σχόλιο του χρήστη Κυριακή Γλαρού | 15 Φεβρουαρίου 2023, 22:07
Λέκτορες Εφαρμογών.... Είναι ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ οι δυσκολίες που βιώσαμε όλοι (και οι Λέκτορες Εφαρμογών) κατα τη διάρκεια της ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID19 Είναι ΕΜΦΑΝΕΣ οτι παρόμοιες διευκολύνσεις δόθηκαν σε πολλές άλλες κοινωνικές ομάδες, λόγω COVID19 (πχ άρθρα 61 και 62 του Ν. 4886_2022 (Φ.Ε.Κ. Α’ 12/22.01.2022) για διευκόλυνση γονέων λόγω νόσησης τέκνων - Ειδική άδεια εργαζομένων). Το αίτημα αφορά 172 μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίων (ΕΚΠΑ, Γεωπονικό, Πατρών, Ιόνιο, Πελοποννήσου, Δυτικής Αττικής, ΔΙΠΑΕ, ΕΛΜΕΠΑ, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας) που διορίστηκαν κατ’ εφαρμογή των νόμων 4521/2018 (Α΄ 38), 4559/2018 (Α’ 142), 4589/2019 (Α’ 13), 4610/2019 (Α’ 70) και υπηρετούν ως δημόσιοι λειτουργοί κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 464 του ν. 4957/2022 (A’ 141). Μάλιστα η εφαρμογή της νομοθεσίας αυτής αργοπόρησε κατά 1 έτος. Είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ θέμα φυσικά, η χορήγηση της δυνατότητας αναβάθμισης των προσόντων των μελών ΔΕΠ. Είναι ΓΝΩΣΤΟ στους παρεικούντας την Ιερουσαλήμ, οτι οι Λέκτορες Εφαρμογών (πρώην Καθηγητές Εφαρμογών των ΤΕΙ) ήταν από τους πρωτεργάτες της οικοδόμησης των σημερινών συγχωνεύσεων ΤΕΙ ως Πανεπιστήμια (πχ Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, ενός από τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια της χώρας, με πλούσιο επιστημονικό, διδακτικό έργο και και με δυναμική στο χώρο των ΑΕΙ) ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ στους περισσότερους οτι πολλοί Λέκτορες Εφαρμογών έχουν θητεύσει σε Ανώτατες και Ανώτερες θέσεις του Δημόσιου Τομέα, κατέχουν προσόντα (ίσως κάποιοι ανευ Διδακτορικού Τίτλου, αλλά αυτό προσπαθούν ...) και έχουν πλούσια εμπειρία η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί στον Ακαδημαϊκό χώρο, εαν τους ενσωματώσουμε (αντί να εφαρμόζουμε το γράμμα του Νόμου δηλ. ως 31/12/2022). Άλλωστε ποιος καθόρισε αυτή την ημερομηνία; Γιατί δεν έδωσε εύλογο χρόνο με κανόνες πχ όπως δίνεται στους φοιτητές για την φοίτησή τους (πχ ο κανόνας n+2, η ρύθμιση να δίνουν εξετάσεις παλαιοί φοιτητές σε όλες τις εξεταστικές περιόδους, η ρύθμιση να εξετασθούν από Ειδική Επιτροπή εαν κοπούν πολλές φορές σε κάποιο μάθημα); Υπάρχουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά (και μάλιστα αυθαίρετα ή μη ευνοϊκά για τους καθηγητές); Είναι ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ, ΣΥΝΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ μεταξύ Παλιού και Καινούργιου. Σίγουρα η συνένωση αυτή (παρά ο διχασμός) μπορεί να επιφέρει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα υπάρχοντα. Oι Λέκτορες Εφαρμογών ως αναπόσπαστο μέρος της Ακαδημαϊκής Κοινότητας (σε ΟΛΕΣ τις φάσεις), ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ και έχουν να επιδείξουν έργο. ΣΥΓΝΩΜΗ για τον τόνο του Σχολίου, αλλά Εαν μπορούσε να ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΑΤΙ με αυτό το Νομοσχέδιο, θα αποκαθιστούσε την Αξιοσύνη των Λεκτόρων Εφαρμογών, θα ενέπνεε και άλλους να προσπαθήσουν και θα έδινε το ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ προς τους φοιτητές οτι πρέπει να προσπαθούν (Στο κάτω κάτω της γραφής, ΔΕΝ τους ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ο Διδακτορικός τίτλος, ή η θέση την οποία κατέχουν αλλά ΤΑ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ με πολύ προσπάθεια) Αυτό θα λένε αύριο - μεθαύριο στους φοιτητές τους στις αίθουσες διδασκαλίας: ΟΤΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ !!!