Αρχική Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξειςΆρθρο 26 Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων – Προσθήκη άρθρου 31Ε στον ν. 4763/2020Σχόλιο του χρήστη Μαρία | 18 Φεβρουαρίου 2023, 11:44
Όταν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των εκπαιδευτών από τους καταρτιζόμενους τα οποία μεταβιβάζονται στη γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας (Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.&Ν.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έχουν σημαντικές αποκλίσεις από την αξιολόγηση του Διευθυντή και του Υποδιευθυντή μόνο τότε να είναι επιβεβλημένη η επαναξιολόγηση. Η παράγραφος αβ) "Ετοιμότητα ως προς το γνωστικό αντικείμενο κατάρτισης, με αξιολόγηση της επιστημονικής και πρακτικής εγκυρότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, βαθμός επικαιροποίησης της γνώσης και επιτυχής μετασχηματισμός του γνωστικού αντικειμένου σε γνώση για την ικανοποίηση των αναγκών της κατάρτισης" απαιτεί προκειμένου η αξιολόγηση να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη εξειδίκευση των αξιολογητών στο γνωστικό αντικείμενο που καλούνται να αξιολογήσουν, θεωρείται προαπαιτούμενο βεβαίως και η εξειδίκευση των εκπαιδευτών στο γνωστικό αντικείμενο που καλούνται να διδάξουν. Συγκεκριμένα στις ειδικότητες οικονομικών στον τομέα της υγείας, του τουρισμού, της αγροτικής ανάπτυξής, της ναυτιλίας στο προσοντολόγιο των εκπαιδευτών κριτήριο να αποτελεί ο βασικός τίτλος σπουδών να είναι συναφής με το εκπαιδευτικό αντικείμενο και όχι γενικός (οικονομικού διοικητικού)και συγκεκριμένα το Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών ΑΕΙ Ή ΤΕΙ, το Τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας & Πρόνοιας ΑΕΙ ή ΤΕΙ,το Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού κ.κλπ Υποστηρίζω την αξιολόγηση γιατί θεωρώ ότι αποτελεί θεμελιώδη αξία της δημοκρατίας γιατί προασπίζει την ισότητα τη συμμετοχικότητα και την αξιοκρατία πρέπει όμως να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Σας ευχαριστώ