Αρχική Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξειςΆρθρο ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Πέτρος Στρατής | 19 Φεβρουαρίου 2023, 20:18
Πριν διαβάσω το σχέδιο Νόμου χρειάζεται να σημειώσω ότι είμαι ωρομίσθιος εκπαιδευτικός σε ΔΙΕΚ. Ξεκίνησα τον Οκτώβριο 2022 να κάνω μαθήματα και σήμερα έχουμε Φλεβάρη 2023! Παρότι πραγματοποίησα όλα τα μαθήματα, να σημειωθεί ότι λόγω των περιορισμών που υπάρχουν όταν γίνεσαι ωρομίσθιος εκπαιδευτικός δεν μπόρεσα να εργαστώ κάπου αλλού, ενώ διαπιστώνω ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχει Σύμβαση στο myergani με τον φορέα του ΔΙΕΚ ούτε έχω πληρωθεί! Οπότε κύριοι υπουργοί συζητάτε καλώς για αξιολόγηση, αλλά τον εαυτό σας τον αξιολογείτε; Εγώ πώς θα ζήσω; Έκανα το σφάλμα και δήλωσα μαθήματα και για το εξάμηνο μέχρι τον Ιούνιο 2023. Αν δεν έχω πάρει καθόλου χρήματα πώς θα μετακινηθώ να πάω εκεί; Πώς θα πληρώσω ενοίκιο; Θεωρώ ότι έχετε χάσει την ουσία των πραγμάτων. Επιπλέον, αν διακόψω τη διαδικασία εκπαίδευσης εκτός ότι οι εκπαιδευόμενοι θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα μέχρι να οριστεί νέος, το σημαντικό για εμένα είναι ότι θα λάβω ποινή και δεν θα μπορέσω να εργαστώ ούτε του χρόνου σε ΔΙΕΚ (θα απαντήσει κάποιος αφού είσαι τόσο δυσαρεστημένος γιατί να θέλεις να εργαστείς ξανά...). Συγκεκριμένα για το σχέδιο Νόμου: Άρθρο 31Α. Πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης θα πρέπει να αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτές λαμβάνουν όλους τους απαιτούμενους πόρους (αμοιβές τους κάθε μήνα, ύπαρξη βιβλίων στην ώρα τους στην αρχή της χρονιάς, ύπαρξη εργαστηρίων και υλικών όπου απαιτούνται, κτλ.). Προτείνω να προστεθεί μία παράγραφος για την αξιολόγηση της κάθε σχολής από τους καθηγητές (πληρώθηκαν στην ώρα τους; είχαν βιβλία οι μαθητές; υπήρχαν τα υλικά για τα ερτγαστήρια;). Συνεπώς θα πρέπει να προβλεφθεί μία φόρμα που θα συμπληρώνεται από τους εκπαιδευόμενους κάθε μέρα που θα έχουν μάθημα για τυχόν προβλήματα. ΑΡΘΡΟ 24 έως 26. Αναφέρεστε σε αξιολόγηση προσωπικού των ΔΙΕΚ, όταν αυτή τη στιγμή έχετε δώσει προγράμματα σπουδών που θα μπορούσαν εύκολα να αντιστοιχούν σε πανεπιστήμια, χωρίς αντίστοιχα συγγράμματα και οι εκπαιδευτές και οι διευθυντές πρέπει για 9€ την ώρα εργασίας στην τάξη να εργάζονται πολλαπλές ώρες για τη δημιουργία υλικού! Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για μεγάλο ποσοστό ενηλίκων και έμπειρων εκπαιδευόμενων που πραγματικά οι απαιτήσεις τους υπερτερούν πολλές φορές αυτών που έχουν και οι φοιτητές σε ένα πανεπιστήμιο (αυτή είναι και η μαγεία αλλά και η δυσκολία της εκπαίδευσης ενηλίκων). Συνεπώς δεν μπορεί ο εκπαιδευτής που αξιολογείται να μην έχει ούτε το δικαίωμα ένστασης, αλλά ούτε και την αξιολόγησης αυτών που του προσφέρουν, γιατί όπως το παρουσιάζετε, το αποτέλεσμα θα είναι για όλα να φταίνε οι εκπαιδευτές, παρότι υπάρχουν άπειρα προβλήματα στο πρόγραμμα σπουδών, τα βιβλία, τους πόρους για εργαστήρια κτλ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ευελπιστώ αυτό το σχέδιο νόμου να μην αποβλέπει μόνο στην διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά στη βελτίωσή της και αυτό μπορεί να γίνει μόνο όταν η δημόσια εκπαίδευση ξεκινήσει να αξιολογείται η ίδια με αυτά που προσφέρει και σταδιακά και οι εκπαιδευτές και το προσωπικό των ιδρυμάτων.