Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΡΕΦΟΥΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 17:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενικά για να καλυφθούν οι ανάγκες των Σχολείων θα πρέπει: 1. να δούμε ποιές είναι οι πραγματικές λειτουργικές ανάγκες κατά περιφέρεια νομό και Σχολείο, 2. να καλυφθούν οι θέσεις με % όσο είναι δυνατόν,από εκπαιδευτικούς που έχουν 10ετίες πτυχία και έχουν γίνει μπαλάκι των εκάστοτε πολιτικών. 3. να υπάρχει πραγματική αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών από αδιάβλητο φορέα (ο οποίος θα προβλέπει και τις γνώμες των Γονέων αλλά κυρίως των Μαθητών). 4. να προβλεφθούν οι ανάγκες για κάλυψη θέσεων,μαθηματικών, φυσικών ΚΑΙ στα Δημοτικά, όπως Γυμναστών και στα Νηπιαγωγεία, όπως και άλλων ειδικοτήτων. 5. Υποχρεωτικά να παιρνάνε ΟΛΟΙ - Παλαιοί και Νέοι από ψυχολογικά τεστ. 6. Τα ΠΕΚ να αναμορφωθούν και να δίνουν πραγματικές γνώσεις στους Νεοδιόριστους, ΟΧΙ όπως είναι σήμερα. Η 2χρονη επιμόρφωση να γίνεται με ουσιαστικούς και αξιόλογους Εκπαιδευτές, οι οποίοι με την σειρά τους να αξιολογούνται από τους νεοδιόριστους!!!