Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος Στάμος , ΠΕ82 | 26 Δεκεμβρίου 2023, 12:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως είναι δυνατόν ο διευθυντής του Ε.Κ να μην έχει λόγο για την τοποθέτηση των υπευθύνων εργαστηρίων; Τότε ποιος ο ρόλος του; Ο διευθυντής του ΕΠΑΛ δεν μπορεί να έχει τόσο σαφή εικόνα για την δουλειά και τις ικανότητες των υπευθύνων εργαστηρίων καθώς ασχολείται με όλα τα μαθήματα, όλες τις τάξεις και ένα σωρό άλλα θέματα. Σε πολλές περιπτώσεις , οι διευθυντές ΕΠΑΛ είναι εκπαιδευτικοί γενικής παιδείας οι οποίοι δεν έχουν τις γνώσεις για να κρίνουν την καταλληλότητα ενός συναδέλφου ως υπευθύνου εργαστηρίου. Στην παράγραφο 4.α λοιπόν του άρθρου 6Ζ, θα πρέπει να αναφέρεται πως: «Σε κάθε εργαστήριο ορίζονται από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του διευθυντή του Ε.Κ ως υπεύθυνοι εργαστηρίων, εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στις εκπαιδευτικές μονάδες που εξυπηρετούνται από το Ε.Κ, κατά περίπτωση, αντίστοιχων ειδικοτήτων με τα εργαστήρια, με σκοπό να καλύπτονται ο πρωινός, ο απογευματινός και ο εσπερινός κύκλος ημερήσιας λειτουργίας των εργαστηρίων.»