Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 22 – Τομεάρχες Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Καμαριώτης Γιώργος | 26 Δεκεμβρίου 2023, 19:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σωστή η λογική ότι “η θεωρία και το εργαστήριό της πρέπει να θεωρούνται και να αποτελούν ενιαία μαθησιακή ενότητα” (όπως ανέφερε ο Υπουργός στην παρουσίαση στο ΠΕΠΑΛ Περάματος στις 19/12, στο χρονικό σημείο 11:09 του παρακάτω υπερσυνδέσμου του καναλιού του πρωθυπουργού στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=xGWffyFWVK0 ) αλλά ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ! Υπάρχει επίσης το εξής παράδοξο: Πριν δυόμιση μήνες έγινε η τοποθέτηση των τομεαρχών και εκεί υπήρχε σαφής η υποχρέωση ο κάθε τομεάρχης να έχει ευθύνη 5 τουλάχιστον εργαστηρίων (παλαιότερο νομοθετικό πλαίσιο έλεγε τουλάχιστον 3) Άρα η τοποθέτηση τομεαρχών γινόταν με μια λογική οικονομίας. Τώρα οι τομεάρχες θα είναι όσοι και οι τομείς στα ΕΠΑΛ; Αυτό θα έχει αύξηση σε τομεάρχες κατά 250%!!! Και ενώ επιχειρείται τέτοια αύξηση στον αριθμό των στελεχών γίνεται τέτοια αποδυνάμωση στα εργαστηριακά κέντρα;;;!!!! Αντίθετα ο Τομεάρχης Γενικής Παιδείας είναι μία σοβαρή καινοτομία! Πρέπει να υποστηριχθεί σοβαρά όμως ώστε να είναι περισσότερο ουσιαστικό το έργο του και η παρουσία του! Μήπως θα έχει νόημα να υπάρχει 1. τομεάρχης ανθρωπιστικών σπουδών (Φιλολογικά, γλωσσικά μαθήματα, Ιστορία, Θρησκευτικά), 2. τομεάρχης θετικών σπουδών (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία) και 3. τομεάρχης λοιπών εκπαιδευτικών θεμάτων (των υπολοίπων μαθημάτων Γενικής Παιδείας + έμφαση στην αειφορία / πράσινη ανάπτυξη)