Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Λουκόπουλος Κώστας | 27 Δεκεμβρίου 2023, 14:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Σε πολλά ΕΚ δεν υπάρχει κανένας εκπαιδευτικός ΔΕ ,επομένως θα έχει δυο στελέχη να λειτουργούν από 08 00-22 30. Δύσκολο -αδύνατο. 2.Αδύνατη η συνεργασία του δντη ΕΚ με δεκάδες τομεάρχες και υπ. εργαστηρίων για αγορές ,συντήρηση κλπ,όταν αυτοί θα ανήκουν σε άλλη σε εκπαιδευτική μονάδα.Σε ασυμφωνία τα πράγματα θα αφήνονται στη τύχη τους.Τα θέματα ασφάλειας έχουν ληφθεί υπόψη; 3. Θέματα εφημεριών στο ΕΚ ,προβλήματα μεταξύ μαθητών, μεταξύ εκ/κων ,μεταξύ εκπ/κων και μαθητών πως θα επιλύονται; 4.Ποιός θα ελέγχει το επίπεδο και τη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων;Έρχονται αναπληρωτές να κάνουν εργαστηριακό μάθημα χωρίς καμία εμπειρία. 5.Προφανώς αυτή η δομή των ΕΚ είναι μεταβατική έως της ολοκλήρωση της θητείας Δντων -υπ/δντων -τομεαρχών. Μετά ,η κατάργηση των ΕΚ ως εκπαιδευτικών μονάδων με αυτοτελή διοικητική δομή θα είναι αυτονόητη και δεδομένη Πριν 38 χρόνια με το ν. 1566/1985 επιλύθηκαν δυσλειτουργίες που υπήρχαν (αυτές που θα δημιουργήσει το παρών νμσχ), τα ΕΚ με την αυτόνομη λειτουργία τους εξελίχθηκαν και πρόσφεραν εργαστηριακή εκπαίδευση σε όλες τις κατηγορίες της ΕΕΚ (επαλ,ιεκ σεκ κλπ),προφανώς όμως δημιουργήθηκαν και προβλήματα κυρίως μεταξύ δντων επαλ-εκ-ιεκ-σεκ. Θα περίμενε κανείς τώρα με α) την εξαγγελλόμενη αναβάθμιση της ΤΕΕ και β) το πακέτο του ταμείου ανάκαμψης να υπάρξει τεχνολογική αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των των ΕΚ και παράλληλα βούληση για επίλυση των γνωστών προβλημάτων. Αναβάθμιση με διάλυση των ΕΚ δεν γίνεται.