Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 22 – Τομεάρχες Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Βαπτιστής Παντής | 27 Δεκεμβρίου 2023, 14:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιμένω ότι είναι θετικότατες αυτές οι αλλαγές. ΕΠΑΛ και ΕΚ πρέπει να αυτονομηθούν και να ασχολείτε το καθένα με το ρόλο του. Μέχρι σήμερα εξαιτίας του προβληματικού κανονισμού λειτουργίας των ΕΚ του 2015, υπήρχε σαφέστατο ανακάτεμα αρμοδιοτήτων που σε πολλές πριπτώσεις αποτελούσε ανασταλτικό παράγοντα στη λειτουργία των ΕΠΑΛ (π.χ. τεκμηριωμένη εισήγση του Δ/ντή ΕΠΑΛ στον Δ/ντή ΕΚ για να αποφασίσει ο Δ/ντής ΕΚ αν θα χρησιμοποιήσει για επιτηρητές στις ενδοσχολικές εξετάεις ο Δ/ντής ΕΠΑΛ τους καθηγητές που έχουν τοποθέτηση στο σχολείο του κ.α.). Ορθώς γίνεται ξεκαθάρισμα αρμοδιοτήτων και λειτουργιών που θα οδηγήσει σε αποτελεσματικότερη διοίκηση. Και φυσικά περιμένουμε κι έναν καινούργιο κανονισμό λειτουργίας για τα ΕΚ που να ενσωματώνει τα παραπάνω και να περιέχει διατάξεις που θα αναιρεί όλα τα παράλογα (και δεν ήταν λίγα) του προηγούμενου κανονισμού. Ένας Δ/ντής ΕΠΑΛ με εμπειρία π.χ. στο Σχέδιο με Η/Υ γιατί να μην μπορεί να το διδάξει στους μαθητές του; Ένας Δ/ντής ΕΚ με εμπειρία σε ένα θεωρητικό μάθημα ίσως και πανελλαδικό γιατί να μην μπορέι να το διδάξει στους μαθητές του αντίστοιχου ΕΠΑΛ; Όλα αυτά τα φληναφήματα πρέπει να καταργηθούν από χθες. Μπράβο σε αυτούς που σχεδιάζουν αυτή την σημαντική αλλαγή.