Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 22 – Τομεάρχες Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΠΓ | 27 Δεκεμβρίου 2023, 21:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χωρίς να υπάρχει καμία διάθεση ειρωνείας αλλά μόνο αγωνίας για την πολύπαθη επαγγελματική εκπαίδευση ο νομοθέτης συγγραφέας του παρόντος δεν έχει την απαραίτητη σε βάθος γνώση της πραγματικότητας και των αναγκών της επαγγελματικής εκπαίδευσης και αν δεν γίνουν αλλαγές στο συγκεκριμένο άρθρο θα υπάρξει κατάρρευση του εργαστηριακού εξοπλισμού σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τονίζουμε ότι η καρδιά της επαγγελματικής εκπαίδευσης είναι το Εργαστηριακό Κέντρο με τα δεκάδες εργαστήρια όπου ασκούνται οι μαθητές. Επίσης τονίζουμε ότι η συντήρηση αυτών γίνετε από το Δήμο. Αυτό όμως σπάνια συμβαίνει και όλη τη συντήρηση του εξοπλισμού αλλά και του κτηρίου γενικότερα την αναλαμβάνουν (χωρίς να είναι υποχρεωμένοι) οι Υπεύθυνοι Τομέων με τη βοήθεια των Υπεύθυνων Εργαστηρίων. Ποια είναι η πραγματικότητα: Ανύπαρκτη υποστήριξη από Δήμους Υπεύθυνοι Τομέων στο ΕΠΑΛ πλέον Οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίων συνήθως είναι για ένα χρόνο στο σχολείο και είναι λογικό να μην έχουν τη γνώση του εργαστηρίου για να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες Ερώτημα: Ποιος θα συντηρεί στην πραγματικότητα 20-30 διαφορετικά εργαστήρια που διαθέτει ένα Εργαστηριακό Κέντρο; Πρόταση: Οι Υπεύθυνοι Τομέων θα πρέπει να ανήκουν στα Εργαστηριακά Κέντρα με αυξημένες αρμοδιότητες Θα πρέπει να δοθεί επίδομα στους Υπεύθυνους Εργαστηρίων ίσο με το ένα τρίτο του Υπεύθυνου Τομέα Παρακαλώ να μελετήσετε καλά αυτά που αναφέρω λαμβάνοντας υπόψη την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΚ ΙΕΚ