Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΔΜ | 28 Δεκεμβρίου 2023, 00:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θετικές οι διατάξεις για τα εργαστηριακά κέντρα τα οποία λειτουργούσαν εν είδη σχολών μαθητείας της ΔΥΠΑ, αφού όπως επικαλουνται κάποιοι και στη διαβούλευση το "σύνθημα" των μαθητών των ΕΠΑΛ πρέπει να είναι "ακούω και ξεχνώ, βλέπω και θυμάμαι, ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ". Παραβλέπουν προφανώς τον σημαντικό αριθμό μαθητών των ΕΠΑΛ (περισσότερο από το 50% των αποφοίτων) που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις και τον σημαντικό αριθμό μαθητών που επιτυγχάνουν στα ΑΕΙ δίνοντας ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μαθήματα που διδάσκονται στα ΕΠΑΛ αφού το εργαστήριο από την θεωρία είναι αποκομμένα και οι εργαστηριακοί δεν παίρνουν θεωρητικά μαθήματα. Θα έπρεπε να γίνει και ανακατανομή ειδικοτήτων , προφανώς θα γίνει σε δεύτερο χρόνο. Όσοι θέλουν να ακολουθήσουν το σύνθημα "ακούω και ξεχνώ, βλέπω και θυμάμαι, ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ" θα επιλέγουν τις σχολές κατάρτισης και όσοι έχουν βλέψεις και για τα ΑΕΙ, τα ΕΠΑΛ. Σε αυτό θα βοηθήσει και η επιλογή μαθητών με κριτήριο τον βαθμό Γυμνασίου. Αυτό θα συμβάλλει στην παρεχόμενη ποιότητα εκπαίδευσης, αφού γίνουν όμωςουσιαστικες αλλαγές και παρεμβάσεις στα βιβλία, αναλυτικά προγράμματα κ.τ.λ. Είναι στη σωστή κατεύθυνση η κατάργηση του συλλόγου διδασκόντων στο ΕΚ και η μετακίνηση των τομεαρχων στα ΕΠΑΛ ώστε να συμμετέχουν και να παρακολουθούν την ύλη και των θεωρητικών μαθημάτων. Εξάλλου σύμφωνα με το σχέδιο νόμου θα συνεργάζονται με τους υπεύθυνους εργαστηρίου για τον αναγκαίο εξοπλισμό ο οποίος σπάνια αλλάζει και κυρίως είναι αναλώσιμο επαναλαμβανόμενο υλικό κάθε χρόνο!