Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 21 -Επιτροπή Συντονισμού του Επαγγελματικού Λυκείου- Προσθήκη άρθρου 6Γ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Βικτωρία | 29 Δεκεμβρίου 2023, 00:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν είναι σαφές: σε ένα ΕΠΑΛ που δεν συστεγάζεται με ΕΚ (άρα δεν θα γίνει ΚΕΕΚ) πού θα γίνονται τα εργαστηριακά μαθήματα; Θα πρέπει πάλι, όπως γίνεται μέχρι τώρα, οι μαθητές να μετακινούνται σε άλλο χώρο - δηλαδή στο κοντινότερο ΚΕΕΚ; Αυτό ήταν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ισχύουσας κατάστασης και δημιουργούσε, μαζί με το καθεστώς των διαθέσεων, τεράστια προβλήματα στην οργάνωση και την λειτουργία των ΕΠΑΛ αυτών. Επιπλέον, τώρα πως θα μετακινούνται μαθητές και εκπαιδευτικοί σε άλλο χώρο που ουσιαστικά ανήκει σε άλλη σχολική μονάδα; Αυτό προκαλεί προβλήματα αρμοδιοτήτων και ευθύνης επίβλεψης των (να μην το ξεχνάμε, ανήλικων) μαθητών. Το ίδιο πρόβλημα θα έχουν και τα πολλά μικρά ΕΠΑΛ της επαρχίας τα οποία είναι μακριά από τα υπάρχοντα Εργαστηριακά Κέντρα. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ! Άρα στα ΕΠΑΛ που δεν συστεγάζονται με ΕΚ θα πρέπει να ιδρυθούν με την εφαρμογή του νόμου αυτοδίκαια Σχολικά Εργαστήρια μαζί με τις Ε.Σ.ΕΠΑ.Λ. Έτσι το κάθε ΕΠΑ.Λ. θα μπορεί να λειτουργήσει αρχικά με κάποιους τομείς (να μην ξεχνάμε ότι σχεδόν οι μισοί τομείς απαιτούν εργαστήρια που είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν και έχουν σχετικά χαμηλό κόστος) και στη συνέχεια να αναζητήσει πόρους (είτε από τον Δήμο είτε από χορηγίες) για να φτιάξει εργαστήρια για τους υπόλοιπους τομείς, αν το θέλει φυσικά.