• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΠ' | 30 Δεκεμβρίου 2023, 20:28

    Εάν οι Υπεύθυνοι Τομέα και οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίων φύγουν από την πλήρη εποπτεία του ΕΚ, όπως διαφαίνεται από το παρόν, θα διαλυθεί το "σύμπαν". Τα ΕΚ δημιουργήθηκαν γι΄αυτό ακριβώς το λόγο. Με τις διατάξεις αυτές γυρίζουμε πίσω 35 χρόνια. Πως θα συνεννοηθούν οι Υπεύθυνοι Τομέα του ημερήσιου κύκλου με τους αντίστοιχους του εσπερινού κύκλου; Ποιος θα έχει την ουσιαστική ευθύνη λειτουργίας ενός Εργαστηρίου Κατεύθυνσης δηλ. ποιος θα έχει τα κλειδιά, που θα λειτουργεί σε περισσότερο από ένα ωράριο (π.χ. ημερήσιο, απογευματινό και εσπερινό); Τι θα συμβαίνει όταν ένα εργαστήριο, τη μια χρονιά χρησιμοποιείται από μία σχολική μονάδα, την επόμενη από μια 2η και τη μεθεπόμενη από μία πάλι ή από καμία; Ποια σχολική μονάδα θα αναλάβει τα λειτουργικά έξοδα συντήρησης των εργαστηρίων που τα μοιράζονται πολλά σχολεία; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα πρακτικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Τα ΕΚ πρέπει να ενισχυθούν και όχι να αποδυναμωθούν. Τα ΕΚ κρατούν την Τεχνική Εκπαίδευση. Όταν γίνονται επισκέψεις Γυμνασίων σε ΕΠΑΛ, θέλουν να δουν τα εργαστήρια, όχι τις αίθουσες διδασκαλίας. ΥΓ. Δόθηκαν ωραιότατοι διαδραστικοί πίνακες στα ΕΠΑΛ (και οι διευθυντές τους δεν ξέρουν πως να τους προστατεύσουν) αλλά όχι στα ΕΚ (όπου υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες χρήσης εξοπλισμού), γιατί;