Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΚΕΦΑΛΑΙΟ A΄ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 1 Ιανουαρίου 2024, 18:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά την ταπεινή μου άποψη η πραγματική αναβάθμιση των ΕΠΑ.Λ. θα προέκυπτε από την εξής απλή ενέργεια: Οσοι μαθητές επιθυμούν να εισαχθούν στις Πολυτεχνικές Σχολές ή σε Ανώτατες Σχολές των τεχνικών ειδικοτήτων (Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών κ.α.), να μπορούν μόνο μέσα από το ΕΠΑ.Λ. Αυτή θα ήταν μία πραγματική τομή στα εκπαιδευτικά δρώμενα της χώρας μας και θα πιστοποιούσε με κατηγορηματικό και απόλυτο τρόπο το ενδιαφέρον της Πολιτείας για την Τεχνική – Επαγγελματική εκπαίδευση. Αυτού του είδους η κίνηση – τομή θα αναβάθμιζε, ουσιαστικά, τα ΕΠΑ.Λ. της χώρας μας και θα τα καθιστούσε ισότιμα στη συνείδηση των πολιτών. Επιπρόσθετα οι απόφοιτοι των ΕΠΑ.Λ. οι οποίοι θα εισήγοντο στις προαναφερθείσες Σχολές, θα είχαν, εκτός των άλλων και υψηλού επιπέδου εργαστηριακή κατάρτιση, οπότε αυτομάτως θα αναβαθμιζόταν και το επίπεδο των ΑΕΙ. Στα ΕΠΑ.Λ. υπάρχουν πλέον οι κατάλληλοι Καθηγητές και ο ανάλογος εργαστηριακός εξοπλισμός, όπου το εγχείρημα αυτό κάλλιστα μπορεί να υποστηριχθεί. Σας ευχαριστώ. Καθηγητής της Δ/βάθμιας Τεχνικής Εκπ/σης.