Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Αρναούτογλου Γεώργιος | 1 Ιανουαρίου 2024, 23:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να ξεκαθαριστεί αν η τρέχουσα μεταρρύθμιση θέλει το Εργαστηριακό Κέντρο να είναι αυτόνομη σχολική μονάδα ή όχι. Είναι φανερό ότι ο συντάκτης δεν το θεωρεί και απαραίτητο, από την άλλη όμως είναι και φανερό ότι ο σχεδιασμός του campus το απαιτεί. Αν θέλετε να είναι σχολική μονάδα, ξεκάθαρα, δώστε στελέχη διοίκησης, γραμματεία, καθηγητές και μαθητές όπως και στις άλλες σχολικές μονάδες, πράγμα σχεδόν ουτοπικό. Αν δεν θέλετε να είναι σχολική μονάδα, αλλά μονάδα εξυπηρέτησης-υποβοήθησης της λειτουργίας των υπολοίπων, τότε δώστε στελέχη διοίκησης, γραμματεία και προσωπικό με οργανικές θέσεις όπως και στις άλλες υπηρεσίες. Παράδειγμα είναι τα ΚΕΔΑΣΥ άρθρα 11 έως και 15 του ν.4823/2021. Οι καθαρές και απλές λύσεις οδηγούν σε αποτελεσματική λειτουργία συνεργαζόμενων δομών για το καλό της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Το παρόν σχέδιο νόμου δεν φαίνεται να οδηγεί σε καθαρές λύσεις και επαναλαμβάνει την προβληματική τρέχουσα κατάσταση μετατοπίζοντας το εκκρεμές προς όφελος των ΕΠΑΛ και ελαχιστοποίηση των Εργαστηριακών Κέντρων Αρναούτογλου Γεώργιος Υποδιευθυντής ΕΚ Ευόσμου