Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΔΜ | 2 Ιανουαρίου 2024, 11:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ύπαρξη Σχολικής Μονάδας (ΕΚ) η οποία υλοποιεί ένα τμήμα της εκπαίδευσης των μαθητών (κυρίως την κατάρτιση) μια άλλης Σχολικής Μονάδας (ΕΠΑΛ) , κάτι σαν υπερεργολαβια...., είναι προβληματική εξ ορισμού και πιθανότατα μοναναδική..... Η επαγγελματική εκπαίδευση πρέπει να οργανώνεται και να υλοποιείται ενιαία και όχι σε ένα σχολείο η θεωρία και σε άλλο τα εργαστήρια. Με την υπάρχουσα δομή τα ΕΚ λειτουργούσαν ως σχολές κατάρτισης αγνοώντας ή παραβλέποντας στην καλύτερη περίπτωση την λειτουργία και εκπαίδευση στα ΕΠΑΛ. Ορθά δεν προβλέπεται η ύπαρξη συλλόγου διδασκόντων στα ΕΚ για να λυθούν πολλά σημαντικά προβλήματα που δημιουργούσε το παραπάνω σχήμα. Πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για διαφορετικούς υπεύθυνους εργαστηρίου σε πρωινό και εσπερινό κύκλο λειτουργίας καθώς και η ενίσχυση του ΕΚ με προσωπικό ΔΕ και ΤΕ (και για συμπλήρωση ωραρίου) το οποίο θα συνεπικουρεί τους υποδιευθυντές και Διευθυντή/ντρια στην οργάνωση και λειτουργία των εργαστηρίων. Επίσης, θα πρέπει να γίνει πλήρης καταγραφή και έλεγχος των προδιαγραφών των χώρων και των εξοπλισμών των εργαστηρίων για να διαπιστωθεί κατά πόσο ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εργαστηριακών μαθημάτων που υλοποιούνται σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα, γιατί υπάρχουν σοβαρές και σημαντικές αποκλίσεις σε κάποιες ειδικότητες.