Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Νίκη | 2 Ιανουαρίου 2024, 15:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή γράφονται μεγαλοστομίες, πρέπει να ειπωθεί ότι τα ΕΚ διαχρονικά δυναμίτισαν τα θεμέλια της ΕΕΚ. Γιατί: 1. Τα ΕΚ βαπτίστηκαν σχολεία ενώ ουσιαστικά από ίδρυσης τους ήταν εκπαιδευτικές δομές υποστήριξης του έργου των ΕΠΑΛ ως έπρεπε. 2. Δύο διευθυντές (ΕΠΑΛ-ΕΚ) οδήγησαν σε διαρχία γεγονός που ήταν πιο έντονο όταν ΕΠΑΛ και ΕΚ συστεγάζονταν. 3. Οι Τομεάρχες και οι υπεύθυνοι εργαστηρίου αποκόπτονταν από την κσθηνερινότητα των σχολείων τους (ΕΠΑΛ) με όλα τα ιδία οφέλη που αυτό είχε ως απόρροια. 4. Οι διαθέσεις εκπαιδευτικών απέκοπταν τους εκπαιδευτικούς από τα σχολεία τους και τους αποσυντόνιζαν στο διδακτικό τους πλαίσιο. 5. Ο διαχωρισμός θεωρητικών κι εργαστηριακών εκπαιδευτικών προκαλούσε αποσυντονισμό στη διδακτέα ύλη καθώς οι διδάσκοντες δεν ακολουθούσαν κοινό πλαίσιο. 6. Τα ΕΚ δεν είχαν ποτέ την παιδαγωγική και διδακτική ευθύνη εκπαίδευσης των μαθητών. Εν κατακλείδι τα ΕΚ ορθώς πρέπει να περιοριστούν στον αμιγώς λειτουργικό και υποστηρικτικό τους ρόλο στο έργο των ΕΠΑΛ. Τα στελέχη διοίκησης, το προσωπικό ΔΕ και οι υπεύθυνοι εργαστηρίου θα υποστηρίξουν επαρκώς το καθημερινό έργο των δομών. Μέσα από τη συμμετοχή των στελεχών τους στα συμβούλια των ΕΠΑΛ ή των ΚΕΕΚ θα έχουν το λόγο που τους αναλογεί. Συγχαρητήρια για τη νομοθετική καινοτομία!