Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΖΩΗ | 2 Ιανουαρίου 2024, 22:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κακά τα ψέματα ΕΚ λειτούργησαν ως σχολεία μέσα στα σχολεία! Οι ίδιοι οι μαθητές δεν μπορούσαν να καταλάβουν γιατί έχουν δύο διευθυντές ταυτόχρονα. Λογικό αφού και οι εκπαιδευτικοί είχαν να κάνουν με δύο άμεσα προϊσταμένους! Ποιανού καρδιά να φτιάξεις και ποιανού να χαλάσεις. Ο ρόλος των ΕΚ ήταν εξαρχής ξεκάθαρος αλλά θόλωσε στη πορεία και κατάντησε πολλές φορές να είναι αντικρουόμενος με το πλαίσιο των ΕΠΑΛ. Όπως τα ΚΑΤΕΕ που μετεξελίχθηκαν σε ΤΕΙ, τα οποία μετεξελίχθηκαν σε ΑΤΕΙ και στο τέλος όλα Πανεπιστήμια. Γιατί πρέπει όλα να μοιάζουν ώστε να μην μένει κανείς παραπονεμένος. Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί σε ΕΠΑΛ έπαυαν να έχουν σημείο αναφοράς το σχολείο τους και υπηρετούσαν μια άλλη δομή που δεν ήταν σχολείο αλλά λειτουργούσε ως σχολείο! Ο ένας διευθυντής επικάλυπτε τον άλλο σε απλά ζητήματα όπως το καθηκοντολόγιο του εκάστοτε προσωπικού ή ακόμη και σε σχέση με την απόδοση ποινών στους μαθητές. Ας παραδεχτούμε ότι τα ΕΚ δεν λειτούργησαν ως έπρεπε οπότε η εξίσωση πρέπει να ξαναγραφτεί με νέο καθαρό στυλό.