Δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η διάχυση των καλών πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί πιλοτικά στα Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια (Π.ΕΠΑ.Λ.) προς τα ΕΠΑ.Λ., διότι ακριβώς εφαρμόστηκαν πιλοτικά σε σχολεία που δεν ολοκλήρωσαν ακόμη την τριετή ίδρυσή τους, χωρίς αποτελέσματα που έχουν αξιολογηθεί και μάλιστα με βιβλία γραμμένα το 1999 και μια πρακτική άσκηση (για την οποία γίνεται τόσος λόγος σ΄αυτό το νομοσχέδιο) που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας. Η πραγματική αναμόρφωση των ΕΠΑΛ επιτυγχάνεται με σύγχρονα εξοπλισμένα εργαστήρια, σύγχρονα βιβλία και σύγχρονες κτιριακές υποδομές.
Δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η διάχυση των καλών πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί πιλοτικά στα Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια (Π.ΕΠΑ.Λ.) προς τα ΕΠΑ.Λ., διότι ακριβώς εφαρμόστηκαν πιλοτικά σε σχολεία που δεν ολοκλήρωσαν ακόμη την τριετή ίδρυσή τους, χωρίς αποτελέσματα που έχουν αξιολογηθεί και μάλιστα με βιβλία γραμμένα το 1999 και μια πρακτική άσκηση (για την οποία γίνεται τόσος λόγος σ΄αυτό το νομοσχέδιο) που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας. Η πραγματική αναμόρφωση των ΕΠΑΛ επιτυγχάνεται με σύγχρονα εξοπλισμένα εργαστήρια, σύγχρονα βιβλία και σύγχρονες κτιριακές υποδομές.