Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 3 Ιανουαρίου 2024, 13:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι παράλογο ο Δντης του ΕΚ να έχει την ευθύνη για τη λειτουργία των Εργαστηρίων, την συντήρηση, την βελτίωση και την ασφάλεια τους, αλλά τα εργαστήρια να υπάγονται θεσμικά στον Δντη του ΕΠΑΛ. Τι σόι διευθυντής είναι τότε; Ένας απλός υπάλληλος είναι ο οποίος ενώ θα έχει πλήρη γνώση για τους εργαστηριακούς χώρους δε θα μπορεί να λάβει καμία απόφαση για αυτούς εφόσον δεν του ανήκουν. Μια χαρά λειτουργούσε μέχρι στιγμής ο διαχωρισμός θεωρίας-εργαστηρίου και μόνο υπέρ της τεχνικής εκπαίδευσης ήταν το ότι υπήρχε πλήρης διοικητική ιεραρχία αφιερωμένη αποκλειστικά στο εργαστηριακό σκέλος των σπουδών. Αυτή που φρόντιζε για παράδειγμα να γίνονται αναθέσεις εργαστηρίων με ορθολογικό τρόπο και να δίνονται σε όσους έχουν και τις αντίστοιχες θεωρίες. Υπάρχουν ΕΚ με 30+ εργαστήρια. Άμοιρος ο Δντης του ΕΠΑΛ δε θα ξέρει τι του γίνεται! Όχι αποδυνάμωση αλλά αντίθετα ενίσχυση των ΕΚ με μόνιμους ΤΕ εκπαιδευτικούς, γραμματειακή υποστήριξη και αύξηση του πλήθους υποδιευθυντών ανάλογα με το μέγεθός τους. Αυτονόητο ότι οι τομεάρχες και οι υπεύθυνοι εργαστηρίων πρέπει να παραμείνουν στελέχη του ΕΚ