• Σχόλιο του χρήστη 'Μάριος Μουρατίδης' | 3 Ιανουαρίου 2024, 14:46

    Το συγκεκριμένο άρθρο δίνει μια νέα πνοή στην Ε.Ε.Κ. κυρίως με την ίδρυση των ΚΕΕΚ, αλλά και την ταυτόχρονη ίδρυση των Θεματικών Ερευνητικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Θ.Ε.Ι.Ε.Ε.Κ.) και ιδιαιτέρως των Γραφείων Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας (Γ.Ε.Α.Σ.). Η εφαρμογή των παραπάνω θα φέρει σίγουρα αποτελέσματα κυρίως στο ζητούμενο (πέρα από την εκπαίδευση & αρχική κατάρτιση) που είναι η διασύνδεση με την Παραγωγή και την Αγορά εργασίας. Θερμά συγχαρητήρια και πολλά μπράβο για τις καινοτόμες και σύγχρονες, στοχευμένες ιδέες!!! Κάποιες παρατηρήσεις ως προς τον Οργανωτικό Συντονιστή: α) Δεν χρειάζεται να μπουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, από την στιγμή που η επιλογή του θα γίνει κατόπιν πρόσκλησης. Ο υποψήφιος μπορεί να μοριοδοτηθεί ανάλογα με τα προσόντα που διαθέτει σε μια πλατφόρμα αντίστοιχη με αυτή των υποψηφίων Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, Διευθυντών Σχολείων, Συμβούλων, κλπ. Δεν βρίσκω κανένα λόγο που ενδεχομένως έμπειρα ή/και ικανά στελέχη θα αποκλειστούν εξαιτίας «προϋποθέσεων». Μοριοδότηση και ακολούθως συνέντευξη, (ή αν θέλετε συνέντευξη και μετά μοριοδότηση) θα οδηγήσουν στην καλύτερη επιλογή. β) Το επίδομα θέσης (επίδομα Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης), μοιάζει υπερβολικό. Αν θεωρηθεί ότι είναι ένας υπερδιευθυντής (αφού θα είναι ιεραρχικά πάνω από τις 3- 4 δομές εκπαίδευσης που συντονίζει), πόσο μεγαλύτερο έργο και όγκο εργασίας θα έχει από τον Δ/ντή του ΕΠΑΛ για παράδειγμα ώστε να δικαιολογεί αυτή τη διαφορά στο επιμίσθιο; Επιπλέον ένας Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιφορτισμένος με όλα τα σχολεία Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, μήπως να το σκεφτεί καλύτερα και να γίνει Οργανωτικός Συντονιστής;