Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Νίκη | 3 Ιανουαρίου 2024, 21:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υφιστάμενο μοντέλο των ΕΚ υπήρξε ανελαστικό. Η ΕΕΚ ούτε θα διαλυθεί, ούτε θα πάψει να υπάρχει με περιορισμό των αρμοδιοτήτων των ΕΚ. Ίσα ίσα που η μεταρρύθμιση θα δώσει σημαντικούς βαθμούς ελευθερίας στα ΕΠΑΛ. Η ΕΕΚ υπάρχει γιατί υπάρχουν ΕΠΑΛ με οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς οι οποίοι εγγραφούν κι εκπαιδεύουν μαθητές μέσα κι από ανάλογες εκπαιδευτικές δράσεις (πχ επισκέψεις). Στη τελική πόσοι εκπαιδευτικοί χρειάζονται για τη συντήρηση και τη διάθεση του εξοπλισμού όταν δεν είναι αρμοδιότητά τους αυτό. Τα περισσότερα ΕΚ όπως ορθώς γράφτηκε εξελίχθηκαν σε "φωλιές" ημέτερων που εξασφάλιζαν προνόμια σε σχέση με το ωρολόγιο πρόγραμμα, τις εξωδιδακτικές εργασίες, τις επιτηρήσεις, τις εφημερίες κλπ. Προτάσεις: Στη περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς μαθητή στα εργαστήρια θα παραπέμπεται στο διευθυντή και στο σύλλογο του ΕΠΑΛ. Τα ΕΚ δεν θα ενημερώνουν γονείς ούτε τηλεφωνικά ούτε δια ζώσης, αυτό είναι αρμοδιότητά του ΕΠΑΛ. Άδειες των εκπαιδευτικών από το διευθυντή του ΕΠΑΛ. Τα ΕΚ θα προχωρούν σε αξιολόγηση της δομής και των ΔΕ εκπαιδευτικών και υπευθύνων εργαστηρίου μόνο.