Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΑΤ | 3 Ιανουαρίου 2024, 23:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα σημαντικό κομμάτι της επαγγελματικής εκπαιδευσης είναι η εργαστηριακή εκπαίδευση των εκπαιδευομενων,η οποία παρέχεται συμπληρωματικά με τη θεωρητική κατάρτιση. Η εργαστηριακή εκπαιδευση με συγχρονο εξοπλισμο ειναι αυτη που ουσιαστικα θα αναβαθμισει την επαγγελματικη εκπαιδευση και οχι αυτες οι νομοθετικες ρυθμισεις που μονο προβληματα και συγχυση θα προκαλεσουν. Εκτος απο τον Διευθυντη και Υποδιευθυντη θα πρεπει και οι τομεαρχες, οι υπευθυνοι εργαστηριων αλλα και καθε εκπαιδευτικος που διδασκει εργαστηριακα μαθηματα θα πρεπει να ανηκει στον συλλογο διδασκόντων του Εργαστηριακού Κέντρου.Ειναι σημαντικό να εχει λόγο στις συνεδριασεις για θέματα πειθαρχίας και συμπεριφορας μαθητών κατα τη διαρκεια των εργαστηριακων ασκησεων, για θεματα εξοπλισμού, υλικών συντηρησης κ.α. Ένα σημαντικό πρόβλημα που θα δημιουργηθεί είναι με τα Ευρωπαϊκά προγράμματα. Πολλά ΕΚ έχουν διαπίστευση και τρέχουν προγράμματα εκπαιδευοντας μεγάλο αριθμό μαθητών. Οι συνοδοί εκπαιδευτικοι θα πρέπει να ανήκουν στον συλλογο διδασκόντων για να αποτελέσουν μέλη της παιδαγωγικής ομάδας.