• Σχόλιο του χρήστη 'Τεχνικός' | 4 Ιανουαρίου 2024, 07:58

    Παραγρ.3Βν, να θεωρείται δομή και η μαθητεία των ΕΠΑΛ για την ίδρυση ΚΕΕΚ δηλ. Να προστεθεί «..μία εκ των ακολούθων δομών….. ή μεταλυκειακό έτος μαθητείας το οποίο εντάσσεται στο επίπεδο 5 του ΕΠΠ για όλους τους τομείς του ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ που θα λειτουργεί στο ΚΕΕΚ» Άρθρο 40Δ Να μην υπάρχει αλληλοεπικάλυψη ειδικοτήτων σε δομές που λειτουργούν στο ίδιο ΚΕΕΚ Στα ΚΕΕΚ θα πρέπει να λειτουργούν όλοι οι τομείς και ειδικότητες και να μη γίνεται λόγος για ίδρυση και κατάργηση ειδικοτήτων, σα να είμαστε σε επιχείρηση που ακολουθεί τους κανόνες του marketing. Πρέπει να δίνεται ισότιμα η δυνατότητα στους μαθητές να ακολουθήσουν αυτό που επιθυμούν και όχι ότι είναι “πιασάρικο” στην αγορά.Οι τεχνολογικές αλλαγές είναι αυτές που επιβάλλουν την προσθήκη νέων διδακτικών αντικειμένων σε πολλές ειδικότητες ιδίως σε αυτές που οδηγούν σε θέσεις εργασίας με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα . Η κατάργηση ειδικότητας/τομέα φέρνει μείωση και εξαφάνιση οργανικών θέσεων. Η αλλαγή ειδικοτήτων προϋποθέτει μη μόνιμο προσωπικό. Άρθρο 40ΣΤ Στο συμβούλιο του ΚΕΕΚ να εκπροσωπείται και η τοπική ΕΛΤΕΕ με εκπρόσωπο. Άρθρο 40Ζ Στις αρμοδιότητες του συμβουλίου του ΚΕΕΚ να προστεθεί: κ). Την αναζήτηση σε τοπικό επίπεδο θέσεων μαθητείας στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα για τις τάξεις μαθητείας των ΕΠΑΛ-Π.ΕΠΑΛ που λειτουργούν στο Κ.Ε.Ε.Κ.