• Σχόλιο του χρήστη 'ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΟΛΤΕΕ)' | 4 Ιανουαρίου 2024, 08:24

    Στα ΚΕΕΚ πρέπει να λειτουργούν όλοι οι τομείς και όλες οι ειδικότητες και να προσφέρει μαθητεία σε όλες τις ειδικότητες. Όλα αυτά ως αποτέλεσμα έχουν τη δημιουργία κλήματος σύγχυσης και ανησυχίας για τους γονείς και μαθητές καθώς κάθε τύπος έχει και διαφορετικές προοπτικές εξοπλισμό και δυνατότητες. Δεν μπορεί να δαπανώνται κοινοτικοί πόροι για διεύρυνση των ανισοτήτων στην δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση. Δημιουργούνται επιπρόσθετες επιτροπές ΘΕΙΕΕΚ που θα συνεργάζονται με επιτροπές που συστήθηκαν με τον νόμο 4763/2020 και δε συνεδρίασαν επι της ουσίας ποτέ (ΣΣΠΑΕ, ΚΣΕΕΚ) και θα συστήνουν άλλες ομάδες εργασίας για τη μελέτη ζητημάτων, που σχετίζονται με την υλοποίηση του σκοπού τους μέσα σε χρονοδιαγράμματα που δεν μπορούν να τηρηθούν όπως συμβαίνει και με τα χρονοδιαγράμματα του νόμου 4763 από το 2020. Το άρθρο 40Δ περιγράφει την γραφειοκρατία που δημιούργησε ο νόμος 4763 και θα συμπληρώσει αυτός για την απόφαση που τελικά θα πάρει ο Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.&Ν Άρθρο 40Ε Η ίδρυση των ΚΕΕΚ φέρνει τον οργανωτικό συντονιστή πάνω απο τους Διευθυντές σχολείων ο οποίος μπορεί να είναι και αποσπασμένος δημόσιος υπάλληλος και θα επιλέγεται απο τριμελή επιτροπή του Υπουργείου μετά απο “συνέντευξη” όπως ορίζει το 40Η. Και το 40ΣΤ την δημιουργία και άλλων επιτροπών με φορείς εκτός σχολείου που δεν θα έχουν ποτέ συμμετοχή καθώς θα πρέπει καθημερινά να συνεδριάζουν για όλα όσα προβλέπει το άρθρο 40Ζ με τους 10 άξονες και αναπόφευκτα θα δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της παραγράφου 6 του άρθρου 40Η για την αντικατάστασή του. Θα πρέπει να υπάρχει άξονας αναζήτησης θέσεων μαθητείας των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ Για να αποφύγει ο Οργανωτικός συντονιστής του ΚΕΕΚ την παύση του θα πρέπει να πιέζει όλους τους υπόλοιπους υφιστάμενους για την σύνταξη όλων των επιπρόσθετων εκθέσεων, την υλοποίηση των δράσεων που προβλέπουν οι νόμοι 4763, 4692, 4823 καθώς και τα λοιπά καθήκοντα των εκπαιδευτικών. Τα ΚΕΕΚ προβλέπεται να έχουν άνω των 1200 μαθητών και άνω των 150 εκπαιδευτικών. Είναι λοιπόν αδύνατον να λειτουργήσουν όλα τα παραπάνω καθώς η καθημερινότητα θα απορροφά όλο το εργασιακό ωράριο και θα δημιουργεί άλλες τόσες εργατοώρες προετοιμασίας της επόμενης ημέρας. Προβλέπεται να υπάρξει υποστελέχωση εκπαιδευτικών και εργασιακή εξουθένωση, καθώς όλες οι άλλες δομές θα είναι πολύ πιο ελκυστικές για εργασία με τον ίδιο μισθό Το άρθρο 40Θ δίνει 15 αρμοδιότητες στους οργανωτικούς συντονιστές τις οποίες θα μετακυλήσει στους υφιστάμενους για την υλοποίηση τους και θα προκαλέσει επιπλέον γραφειοκρατία σε σχολεία με 1200 μαθητές που θα έχει απίστευτη γραφειοκρατία. Το άρθρο 40Ι δημιουργεί τα ΓΕΑΣ στα ΚΕΕΚ. Αυτά τα γραφεία πρέπει να υπάρχουν σε κάθε άλλο τύπο ΕΠΑ.Λ και να δημιουργούν ένα δίκτυο μεταξύ τους ώστε να υπάρχουν συνέργειες. Οι παιδοψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί είναι πάγιο αίτημα όλων των ΕΠΑ.Λ. Δεν πρέπει να είναι μόνο στα ΚΕΕΚ και πρέπει να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η μονιμοποίηση της εργασίας των προσώπων ώστε να μπορεί να παραχθεί έργο. Η πρακτική με το πρόγραμμα ΜΝΑΕ το οποίο καθυστερούσε πολύ για να ξεκινήσει και τελείωνε κάθε Ιούνιο και κάθε χρόνο με διαφορετικό πρόσωπο, αποδείχθηκε προβληματική καθώς οι μαθητές χάνανε το σταθερό περιβάλλον και δεν μπορούσε ο/η ψυχολόγος να ολοκληρώσει τη δράση που απαιτούνταν για τον κάθε μαθητή. Το 40ΙΑ ορίζει τις άπειρες εξουσιοδοτικές διατάξεις για την ρύθμιση όλων των παραπάνω που δεν πρόκειται να είναι ποτέ ετοιμες στα χρονοδιαγράμματα που προβλέπει. Ιδρύει και τα ΘΕΙΕΕΚ στα οποία θα κάνουν έρευνα κάποιες επιτροπές και θα παράγουν προγράμματα σπουδών. Οι επιτροπές αυτές πρέπει να αμείβονται και να έχουν απαλλαγή ωραρίου για να κάνουν την έρευνα. Να υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότηση και απο τον ΕΛΚΕ. Θα πρέπει επίσης σε κάθε ΚΕΕΚ να προβλεφθεί υποχρεωτικά η στελέχωση γραμματείας.