Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 19 – Οργάνωση και λειτουργία των Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Α στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Θανάσης Μιτζιφίρης | 4 Ιανουαρίου 2024, 09:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν είναι μυστικό ότι τα ΕΠΑΛ χαρακτηρίζονται "δύσκολα" σχολεία όσον αφορά το μαθητικό δυναμικό. Δυστυχώς, ειδικά τα τελευταία χρόνια, είμαστε μάρτυρες πολλών παραβατικών συμπεριφορών και περιστατικών. Η συγχώνευση σχολείων θα οδηγήσει σε σχολεία μεγαθήρια τα οποία δεν θα είναι διαχειρίσιμα και θα έχουμε έξαρση των φαινομένων, με αρνητικές συνέπειες για όλους. Η απόφαση για 3ο και 4ο Υποδιευθυντή είναι απολύτως σωστή. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να μειωθεί το ωράριο διδασκαλίας για όλους τους Υποδιευθυντές στην Αθμια και Βθμια εκπαίδευση. Άμεσα μόνιμη θέση γραμματέα σε κάθε ΕΠΑΛ και ΕΚ αλλά και σε όλα τα σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Η Διοίκηση όλων των σχολείων υποφέρει από τον υπέρογκο όγκο γραφειοκρατικής δουλειάς. Τέλος ΕΠΑΛ και ΕΚ αποτελούν τον πυρήνα της Ε.Ε. Απαιτείται συνεργασία και συνεννόηση. Τα ΕΚ αποτελούν την πρόεκταση του επαγγελματικού χώρου του μαθητή. Η αποψίλωση τους σε ανθρώπινο δυναμικό δεν θα λύσει τυχόν προβλήματα επικοινωνίας/συνεργασίας με τα ΕΠΑΛ.