Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Παντελής | 4 Ιανουαρίου 2024, 15:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΕΚ είναι απαραίτητο να ενισχυθούν και όχι να διαλυθούν. Πώς θα λειτουργήσει το σχήμα που προτείνεται όταν σε κάθε βάρδια θα υπάρχει διαφορετικός τομεάρχης και υπεύθυνος εργαστηρίου; άλλοι το πρωί και άλλοι το βράδυ;! Ο συνδετικός κρίκος είναι το ΕΚ και οι οικονομίες κλίμακας είναι αυτό που υπάρχει τώρα δηλαδή οι τομεάρχες να ανήκουν στο ΕΚ. Δεν μπορούν αλλιώς να ελέγχουν από τον διευθυντή του ΕΚ που αυτός έχει την ευθύνη για τα εργαστήρια. Θα πεταχτούν εκατομμύρια ευρώ αν αλλάξει το σχήμα που ισχύει σήμερα και ο ένας θα ρίχνει την ευθύνη στον άλλο...ο πρωινός τομεάρχης ΕΠΑΛ στον εσπερινό και πάει λέγοντας. Με το νέο νομοσχέδιο θα δημιουργηθούν πολλές ανούσιες θέσεις τομεαρχων (πάνε οι οικονομίες κλίμακας...)κ δυσκολία στην επικοινωνία και συνεργασία (τσακωμούς ανάμεσα σε τομεάρχες των ίδιων τομέων). Πρόταση οι τομεάρχες να ανήκουν στο ΕΚ όπως τώρα αλλά να μπορούν να κάνουν και θεωρίες και φυσικά να έχουν την ευθύνη συνολικά και της θεωρίας και των εργαστηριακών μαθημάτων. Το ΕΚ έχει την ευθύνη για τα εργαστήρια που είναι η καρδιά της επαγγελματικής εκπαίδευσης και με το νέο νομοσχέδιο αντί να ενισχυθούν θα αποδυναμώνουν...γιατί θα κλειδώνουν ντουλάπες σε κάθε βάρδια ενώ μέχρι τώρα την ευθύνη την έχει μόνο το ΕΚ που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος. Θα αφήσετε μόνο τον διευθυντή και τον υποδιευθυντή σε μια ξεχωριστή αυτόνομη μονάδα; Τουλάχιστον βάλτε επιπλέον υποδιευθυντή ως στέλεχος σε κάθε βάρδια ή σχολείο που εξυπηρετεί το ΕΚ.