Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Κώστας | 4 Ιανουαρίου 2024, 16:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι άμεσες παρενέργειες κατάργησης του συλλόγου διδασκόντων των ΕΚ: - Διακοπή διαδικασιών αυτοαξιολόγησης των Εργαστηριακών Κέντρων και Δράσεων συλλογικού προγραμματισμού, εκτός αν επαφίονται πλέον στην αυτοαξιολόγηση «εξ αποστάσεως» και από εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας (Φιλόλογους, Θεολόγους, Μαθηματικούς κλπ). Γενικά οι εργαστηριακές εκπαιδευτικές μονάδες βγαίνουν από το πλαίσιο της αξιολόγησης. - Διακοπή επιμορφωτικών δράσεων (όπως τα ΚΣΕ επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, οι συμμετοχές των ΕΚ σε προγράμματα Erasmus+, οι διδακτικές επισκέψεις των ειδικοτήτων κλπ), - Κατάργηση της παιδαγωγικής αποτίμησης της εργαστηριακής διδακτικής πράξης, εκτός αν επαφίεται και αυτή στο παραπάνω σχήμα. - Κατάργηση της κουλτούρας λειτουργίας των εργαστηρίων «για όλους» με «φροντίδα από έναν» με ταυτόχρονη περιχαράκωση της αυτονομίας του κάθε ΕΠΑΛ/ΣΑΕΚ/ΕΣΚ στο κοινόχρηστο εκπαιδευτικό εργαστηριακό σχήμα. Τα αποτελέσματα θα αποτυπωθούν σύντομα στην λειτουργική ετοιμότητα των Εργαστηρίων.