Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 19 – Οργάνωση και λειτουργία των Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Α στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Μακρυγιάννης Παναγιώτης | 4 Ιανουαρίου 2024, 18:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το 1γ: Αυτό θα οδηγήσει - υπολογίζοντας στενά μόνο τα σχολεία που το συγκρότημα δεν κατατμείται γεωγραφικά - σε συγχωνεύσεις περίπου 40 ή 45 σχολείων (αναλόγως αν αφορά και τη Σιβιτανείδιο) σε 20 ή 21. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό οδηγεί σε σχολεία των 800 μαθητών, σε κάποιες 1000 και σε κάποιες 1200. Σε κάποιες περιορίζεται σε 500-600 παιδιά. Στις περισσότερες των περιπτώσεων απλώνει το σχολείο σε πολλαπλά κτήρια με αντίστοιχους αύλιους χώρους. Ο σύλλογος του νέου σχολείου αναμένεται να έχει μεταξύ 80 και 160 καθηγητές, τουλάχιστον πριν προκύψουν πλεονάσματα εκπαιδευτικών ιδιαίτερα γενικών μαθημάτων. Αυτό σημαίνει ότι: - κανείς (δ/ντης, υποδ/ντης, εφημερεύον, φύλακας, ή επιστάτης αν υπάρχει) δεν θα μπορεί να αναγνωρίζει το σύνολο των μαθητών και άρα να εντοπίζει εξωσχολικούς που είναι συχνά υπεύθυνοι για πολλά από τα προβλήματα των σχολείων - ο έλεγχος του χώρου στα διαλλείματα θα αποτελεί έναν εφιάλτη (πολλαπλοί χώροι αύλησης ή μεγάλη συγκέντρωση μαθητών οι 2 κακές επιλογές). - η λειτουργία του συλλόγου ως όργανο διοίκησης του σχολείου καθίσταται από δυσχερής έως ανέφικτη λόγω του μεγέθους του Και αυτά χωρίς να υπολογίσει κανείς στα αρνητικά την απώλεια οργανικών. Όσοι από εμάς είναι αρκετά παλιοί για να έχουν ζήσει σχολεία 700 και 1000 μαθητών γνωρίζουν πόσο αρνητικές θα είναι οι συνέπειες αυτής της ρύθμισης.