Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 19 – Οργάνωση και λειτουργία των Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Α στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Β΄ ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | 4 Ιανουαρίου 2024, 19:16
Στην Ελλάδα σήμερα λειτουργούν πάνω από 400 ΕΠΑΛ και ενώ ελπίζαμε για αίθουσες με μέγιστο αριθμό 22 μαθητές ανά τάξη και ιδρύσεις νέων ΕΠΑΛ, το Υπουργείο προτείνει σαν καλή πρακτική τη συγχώνευση. Το οργανωμένο σχολείο, όπου καθηγητές και μαθητές γνωρίζονται καλά μεταξύ τους, με μια σχέση άκρως παιδαγωγική και ανθρώπινη θα μετατραπεί σε χαοτικό και απρόσωπο, όπου θα αυλίζονται πάνω απο 1000 μαθητές και εύκολα θα παρεισφρύουν εξωσχολικά στοιχεία σε αυτό. Αφού το Υπουργείο πρόκειται να διαθέσει τόσα κονδύλια για τη μεταρρύθμιση που σχεδιάζει να υλοποιήσει, αντί για συγχωνεύσεις να κατασκευάσει νέα κτήρια με σύγχρονες προδιαγραφές, με στόχο το σύνολο της μαθητικής κοινότητας να απολαμβάνει υψηλής ποιότητας δημόσια σχολική στέγη και εξοπλισμό, χωρίς διακρίσεις. Δε θα δεχτούμε κατάργηση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών με πρόσχημα τον «εξορθολογισμό» τους. Σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. να τοποθετούνται, ανεξαρτήτως του αριθμού μαθητών που φοιτούν σε αυτά, Υποδιευθυντές. Να μειωθεί το διδακτικό ωράριο των Υποδιευθυντών τουλάχιστον 8 ώρες του αρχικού, για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις αρμοδιότητές τους και στο φόρτο εργασίας που επωμίζονται. Σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. να λειτουργεί Γραμματεία, με θέσεις μόνιμου προσωπικού που θα καλύπτονται μετά από μετάταξη και όχι απόσπαση ή υπεραριθμία.