Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Στέφανος | 4 Ιανουαρίου 2024, 21:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την εύρυθμη λειτουργία των ΕΚ, με βάση το πνεύμα του νόμου για την τοποθέτηση τομεαρχών στο/α ΕΠΑΛ, θα ήταν καλύτερο, οι Υπεύθυνοι εργαστηρίου, να 1. Θεωρούνται στελέχη με μοριοδότηση 2. Μείωση ωραρίου κατά 4 ώρες 3. Επίδομα (Έστω και μικρότερο των τομεαρχών) 4. Θητεία 4 ετών, η όποια θα λήγει μαζί με των υπολοίπων στελεχών 5. Διάθεση πλήρη στα ΕΚ ως στελέχη επί θητεία - Για τα παιδαγωγικά θέματα θα ανήκουν στο ΕΠΑΑΛ απ’ όπου προέρχονται 6. Ορίζονται Με πρόταση του Διευθυντή του ΕΚ, αφότου προκηρυχθούν οι θέσεις σε επίπεδο περιφέρειας 7. Παραμονή στο ΕΚ για όλη τη διάρκεια του εκάστοτε ωρολογίου προγράμματος Έτσι, α.το ΕΚ , εκτός απο Διευθυντή, Υποδ/ντη, ΔΕ , (και ΤΕ που δεν αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο?) θα έχει και έναν ικανό αριθμό στελεχών για να επιτελέσουν τις αρμοδιότητες των παραγράφων 3 & 4 του παρόντος άρθρου. β. ΘΑ υπάρξει κίνητρο για να δηλώσει εκπαιδευτικός προθυμία για να γίνει Υπ. Εργαστηρίου (σήμερα δεν υπάρχουν σε πολλά εργαστήρια και υπεύθυνος αναλαμβάνει ο Τομεάρχης, κάτι το οποίο με το παρόν νομοσχέδιο δεν προβλέπεται). γ. Θα φροντίζει / εξοπλίζει συντηρεί πολύ αποδοτικότερα ο Υπ. Εργ/ριου τον χώρο ευθύνης του μιας και θα γνωρίζει ότι θα βρίσκεται εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα . δ. Θα συμμετέχει στις επιτροπές αγοράς/απογραφής /καταστροφής υλικών και θα διατηρεί το βιβλίο συμβάντων Η Επαγγελματική Εκπαίδευση δεν είναι ούτε τα ΕΠΑΛ, ούτε οι Τομείς ούτε τα ΕΚ σαν δομή. Είναι τα εργαστήρια . Αυτά πρέπει να φροντίσουμε, να εξοπλίσουμε, να ανανεώσουμε και μετά να επιμορφώσουμε τους εκπαιδευτικούς για να καταφέρουμε να έχουμε αποτελέσματα. Άρα από εκεί πρέπει να ξεκινήσει η φιλοσοφία του νομοσχεδίου και όχι ποιος θα τα διοικεί, αν θα υπάρχουν ΕΚ, αν θα αλλάξουν όνομα τα ΙΕΚ ή αν θα έχουμε campus. Θετικά είναι και αυτά (αρκετά από αυτά – όχι όλα) αλλά θα πρέπει να προσεχτεί εν γένει η φιλοσοφία του νομοσχεδίου . Ευχαριστώ.