Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 22 – Τομεάρχες Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΕΠ | 4 Ιανουαρίου 2024, 21:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ίσως η μόνη σοβαρή και εύστοχη αλλαγή που περιγράφεται στο σχέδιο νόμου. Τα Ε.Κ. χωρίς μαθητές και χωρίς καμία ουσιαστική διοικητική εργασία έχουν πληθώρα στελεχών (με μείωση ωραρίου και επίδομα) και τα ΕΠΑΛ με τη διαχείριση μαθητών (απουσίες, βαθμολογείς, βεβαιώσεις, πανελλήνιες, κλπ) άλλα και εκπαιδευτικών (αναπληρωτές, πρόγραμμα κλπ) έναν ή πιο σπάνια δύο υποδιευθυντές. Επίσης τα μικτά μαθήματα διδάσκονται κατά κόρων από διαφορετικούς εκπαιδευτικούς γιατί οι Τομεάρχες πρέπει να παίρνουν μόνο εργαστήρια, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συνοχή μεταξύ της θεωρίας και του εργαστηρίου. Προτείνω να σταματήσει και η διάθεση εκπαιδευτικών στο ΕΚ. Η μερική ή η ολική διάθεση εκπαιδευτικών στο ΕΚ μόνο προβλήματα δημιουργεί. Οι αναθέσεις μαθημάτων να γίνονται ολικά από το ΕΠΑΛ ώστε να υπάρχει καλύτερος έλεγχος της διαδικασίας μάθησης. Όσο για τα ΕΚ διευθυντής, υποδιευθυντής και υπεύθυνοι εργαστηρίου είναι αρκετοί να καταχωρούν και να ελέγχουν 3 τιμολόγια ανά εργαστήριο.