• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΠ' | 4 Ιανουαρίου 2024, 21:21

    Ίσως η μόνη σοβαρή και εύστοχη αλλαγή που περιγράφεται στο σχέδιο νόμου. Τα Ε.Κ. χωρίς μαθητές και χωρίς καμία ουσιαστική διοικητική εργασία έχουν πληθώρα στελεχών (με μείωση ωραρίου και επίδομα) και τα ΕΠΑΛ με τη διαχείριση μαθητών (απουσίες, βαθμολογείς, βεβαιώσεις, πανελλήνιες, κλπ) άλλα και εκπαιδευτικών (αναπληρωτές, πρόγραμμα κλπ) έναν ή πιο σπάνια δύο υποδιευθυντές. Επίσης τα μικτά μαθήματα διδάσκονται κατά κόρων από διαφορετικούς εκπαιδευτικούς γιατί οι Τομεάρχες πρέπει να παίρνουν μόνο εργαστήρια, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συνοχή μεταξύ της θεωρίας και του εργαστηρίου. Προτείνω να σταματήσει και η διάθεση εκπαιδευτικών στο ΕΚ. Η μερική ή η ολική διάθεση εκπαιδευτικών στο ΕΚ μόνο προβλήματα δημιουργεί. Οι αναθέσεις μαθημάτων να γίνονται ολικά από το ΕΠΑΛ ώστε να υπάρχει καλύτερος έλεγχος της διαδικασίας μάθησης. Όσο για τα ΕΚ διευθυντής, υποδιευθυντής και υπεύθυνοι εργαστηρίου είναι αρκετοί να καταχωρούν και να ελέγχουν 3 τιμολόγια ανά εργαστήριο.