Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 19 – Οργάνωση και λειτουργία των Επαγγελματικών Λυκείων- Προσθήκη άρθρου 6Α στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Νεκτάριος Παπαδακάκης | 4 Ιανουαρίου 2024, 21:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο είναι προς τη σωστή κατεύθυνσή, είναι αναγκαίος ο διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων ανάμεσα στο ΕΠΑΛ και στο Εργαστηριακό Κέντρο. Το Εργαστηριακό Κέντρο πρέπει να ασχολείται με τη σωστή λειτουργία των εργαστηρίων και ο ρόλος του πρέπει να είναι καθαρά τεχνικός-διαχειριστικός. Το Σχολείο των παιδιών πρέπει να είναι ΕΝΑ. Είναι επίσης κατανοητό ότι με το νομοσχέδιο επιχειρείται ώθηση των μεγάλων κέντρων επαγγελματικής εκπαίδευσης, εξού και η δημιουργία των campus. Ωστόσο πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και για τα μικρά και μεσαία ΕΠΑΛ, ειδικά για το θέμα των Υποδιευθυντών. Ο ρόλος των Υποδιευθυντών είναι κρίσιμος στη λειτουργία του Σχολείου. Υπάρχει πρόβλεψη για 3ο Υποδιευθυντή σε ΕΠΑΛ με περισσότερους από 270 μαθητές. Δεν υπάρχει όμως ειδική πρόβλεψη για 2ο Υποδιευθυντή, επομένως θα ισχύει ότι και στα υπόλοιπα Σχολεία, δηλαδή μέχρι 120 μαθητές κανένας υποδιευθυντής για περισσότερους από 120 μαθητές και μέχρι 270, ένας Υποδιευθυντής. Αυτό δημιουργεί ανισορροπία αφού πρακτικά δεν ορίζεται ποτέ 2ος Υποδιευθυντής. Προτείνεται η εξής κλιμάκωση : μέχρι 120 μαθητές, ένας Υποδιευθυντής (όπως έχει προβλεφθεί για τα ΠΕΠΑΛ), από 121 μέχρι 270 δύο Υποδιευθυντές.