Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Κοσμάς | 4 Ιανουαρίου 2024, 22:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχω να θέσω προς προβληματισμό τα παρακάτω: 1. Υπάρχουν πολλά εργαστήρια που δεν έχουν υπεύθυνους εργαστηρίων ούτε προσωπικό εκπαιδευτικών ΔΕ. Αυτό συμβαίνει γιατί οι παλαιότεροι σε τοποθέτηση εκπαιδευτικοί των τομέων επικαλούμενοι την αρχαιότητα τους διαλέγουν μαθήματα της αρεσκείας τους ακόμα και μαθήματα της πρώτης τάξης των ΕΠΑΛ χωρίς να επιθυμούν να καλύψουν τις ώρες εργαστηριακές ώρες των μαθημάτων του τομέα τους.Ετσι παραιτείται κατακερματισμός των εργαστηριακών μαθημάτων σε πολλούς εκπαιδευτικών χωρίς όμως να καλύπτουν τις απαιτήσεις για τον ορισμό τους ως υπεύθυνους εργαστηρίων... Μοιραία το βάρος συντήρησης των εργαστηρίων πέφτει στους υπεύθυνους τομέων ,στον διευθυντή και υποδιευθυντή των Εργαστηριακών κέντρων.Αν αποδυναμωθεί ακόμα περισσότερο το ΕΚ σε συνδυασμό με τις επιπρόσθετες ευθύνες που αναλαμβάνουν οι υπεύθυνοι τομέων είναι φυσικό επακόλουθο να δημιουργηθούν επιπρόσθετα προβλήματα.. 2. Στα Εργαστηριακά κέντρα βρίσκεται ο ακριβότερος και πολυτιμότερος εξοπλισμός (μεταφορικά και κυριολεκτικά) όσο αφορά τη λειτουργία της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Αποτελούν το χώρο της πεμπτουσίας της επαγγελματικής εκπαίδευσης αφού εκεί οι μαθητές θα εφαρμόσουν τις θεωρητικές γνώσεις και θα αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες τις οποίες θα εφαρμόσουν αργότερα στο στίβο εργασίας. Θεωρώ λοιπόν ότι κινούμαστε σε λάθος κατεύθυνση αποδυναμώνοντας την λειτουργία των ΕΚ.Προφανώς το αντίθετο πρέπει να γίνει. 3. Στο Εργαστηριακό κέντρο που υπηρετώ εξυπηρετούνται σε πλήρες ωράριο 8:30-23:00 4 ΕΠΑΛ , 2 ΔΙΕΚ και λειτουργούν 3 τμήματα μαθητείας. Πρέπει να συνεχίσουμε το ήδη υπάρχον καθεστώς για να γίνεται συντονισμός χρήσης των θεωρώ ότι ο κατακερματισμός ευθυνών θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που καλείται να καλύψει. 4. Όσο αφορά την σύνδεση των μαθητών με την εργασία δεν είναι καταλληλότερος να διαχειριστεί ο διευθυντής των ΕΚ;