Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΆρθρο 25 – Εργαστηριακά Κέντρα- Προσθήκη άρθρου 6Ζ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη ΧΠ | 5 Ιανουαρίου 2024, 00:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για πρώτη φορά επιχειρείται να αντιμετωπιστεί η δυστοκία της συνεργασίας ΕΠΑΛ-Ε.Κ.! Εκπαιδευτικοί με ολική διάθεση στο Ε.Κ., Υπεύθυνοι Εργαστηρίων και Τομεάρχες δεν παρευρίσκονται στον σύλλογο διδασκόντων του ΕΠΑΛ, με αποτέλεσμα να μην εναρμονίζουν τις πρακτικές τους με την οργανωσιακή στρατηγική του σχολείου. Διχασμένοι εκπαιδευτικοί ανάμεσα σε ΕΠΑΛ και Ε.Κ.,δεν δίνουν έμφαση στην κάλυψη των στόχων της διοίκησης. Ως γονέας-κηδεμόνας επιλέγεις το ΕΠΑΛ φοίτησης του παιδιού σου και πολύ σύντομα συνειδητοποιείς πως για την εργαστηριακή του κατάρτιση υπεύθυνο είναι το Ε.Κ., ένας διαφορετικός φορέας που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων έχει διαφορετική οργανωσιακή κουλτούρα από το ΕΠΑΛ εγγραφής που έχεις επιλέξει. Για πειθαρχικά παραπτώματα και εκπαιδευτικά προβλήματα που προκύπτουν στα εργαστηριακά μαθήματα η Διοίκηση του ΕΠΑΛ δηλώνει και είναι αναρμόδια. Οι περισσότεροι καθηγητές με διάθεση στο Ε.Κ. δεν συμμετείχαν στον τεράστιο όγκο εργασίας του ΕΠΑΛ (εγγραφές, μετεγγραφές, απουσίες, πειθαρχικά μέτρα, επιτήρηση ενδοσχολικών εξετάσεων). Οι καθηγητές γενικής παιδείας και κάποιοι λίγοι εκπαιδευτικοί τεχνικών μαθημάτων που έχουν αναλάβει τα απαιτητικά θεωρητικά μαθήματα (πανελλαδικώς εξεταζόμενα με τράπεζα θεμάτων) καλούνται να σηκώσουν το βάρος της γραμματειακής και διοικητικής υποστήριξης των ΕΠΑΛ. Με το νέο νομοσχέδιο σπάει το απόστημα της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ένα σχολείο θα είναι υπεύθυνο για όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές. Στελέχη και εκπαιδευτικοί όλοι μαζί σε ένα ενιαίο πολύδυναμο σχολείο θα μπορούν να συνδυάσουν την θεωρία με την πράξη (εργαστήριο) με απώτερο σκοπό την βελτιστοποίηση των δεξιοτήτων και το σημαντικότερο, εναρμόνισή τους με τις θεωρητικές γνώσεις των μαθητών του ΕΠΑΛ. Επικροτώ την οργανωτική ενίσχυση των ΕΠΑΛ με τομεάρχες και επιπλέον υποδιευθυντές. Με την ενοποίηση της διηρημένης επαγγελματικής εκπαίδευσης θα εξασφαλιστεί η ευελιξία και η προσαρμογή της Ελληνικής ΕΕΚ στην ευρωπαϊκή βιώσιμη ανταγωνιστικότητα και ανθεκτικότητα."