Αρχική ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΣΤ1 ΣΤΟΝ Ν. 4763/2020 – Άρθρο 13 – Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – Προσθήκη Κεφαλαίου ΣΤ1 και άρθρων 40 Α έως 40 ΙΑ στον ν. 4763/2020Σχόλιο του χρήστη ΚΑΤΣΑΒΟΥ ΚΑΙΤΗ | 5 Ιανουαρίου 2024, 14:01
Θεωρείτε ότι αναθέτοντας τη διοίκηση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε ανθρώπους που δεν έχουν καμιά σχέση με τη Εκπαίδευση, όπως ο Οργανωτικός Συντονιστής και οι εκπρόσωποι των Επιμελητηρίων θα βελτιωθεί ο τρόπος διοίκησης; Είναι δηλ. η Επαγγελματική Εκπαίδευση μια επιχείρηση του Υπουργείου, η οποία πρέπει να διοικείται κατά τα μοντέλα διοίκησης των Πολυεθνικών επιχειρήσεων; Σκοπός του παρόντος νομοσχεδίου είναι η παραγωγή φθηνού εργατικού δυναμικού. Ο μαθητής δεν υπάρχει πουθενά, οι επιθυμίες των μαθητών και οι κλίσεις τους δεν λαμβάνονται υπόψιν. Η δημιουργία του Συμβουλίου Σύνδεσης Παραγωγής* και Αγοράς Εργασίας, το οποίο θα εισηγείται την κατάργηση ή δημιουργία ειδικοτήτων, μας δείχνει ξεκάθαρα τον πραγματικό σκοπό του νομοσχεδίου. *παραγωγή= οι μαθητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης και οι σπουδαστές της επαγγελματικής κατάρτισης. Ας σκεφτούμε λοιπόν πόσα "πουκάμισα" θέλει το υπουργείο να παράγουμε την ημέρα/ το έτος κ.λπ. και να είμαστε έτοιμοι να ξεχάσουμε ότι είμαστε και παιδαγωγοί που εκτός από τις επαγγελματικές δεξιότητες που διδάσκουμε, βοηθάμε τους μαθητές μας να κοινωνικοποιηθούν και να διαμορφώσουν το χαρακτήρα τους.